
Додаток для безпеки знайомств Tea зазнав витоку, внаслідок чого були опубліковані 72,000 зображень користувачів
YouTube оголосив про оновлення функції покупок для Shorts. Платформа вводить нові стікери продуктів, які спростять глядачам зрозуміти, що товари, що з’являються в Shorts, можна придбати.
Нові стікери можуть стати способом для творців збільшити свій дохід. Під час тестування минулого місяця YouTube виявив, що Shorts із стікерами продуктів отримали на понад 40% більше кліків, ніж ті з кнопкою “Покупки”.
Раніше позначені продукти відображалися у вигляді банера в нижньому лівому куті Shorts з кнопкою “Покупки”. Клікнувши на банер, глядачі могли переглядати список доступних для покупки товарів.
Тепер творці можуть позначати продукти у своїх Shorts для автоматичного створення стікера на основі першого продукту, який вони позначили. Вони можуть також змінювати розмір і розташування стікера.
Якщо в Short позначено кілька продуктів, глядачі можуть натиснути на стрілку вниз на стікері, щоб побачити повний список товарів. Після натискання на продукт, що їх цікавить, вони будуть перенаправлені на вебсайт рітейлера.
Стікери для покупок почнуть впроваджуватися протягом наступного тижня і будуть доступні в усьому світі, за винятком Південної Кореї, але YouTube планує незабаром запустити цю функцію і там.
Генеральний директор YouTube Ніл Мохан на фестивалі Cannes Lions 2025 оголосив, що Shorts тепер мають більше ніж 200 мільярдів переглядів на день. Мохан також поділився інформацією про те, що генератор відео Google Veo 3, який може створювати як відео, так і аудіо, з’явиться в Shorts пізніше цього літа.