HelloFresh Інвестує 70 Мільйонів Доларів У Розробку Алгоритмічного Планування Їжі
1 min read

HelloFresh Інвестує 70 Мільйонів Доларів У Розробку Алгоритмічного Планування Їжі

HelloFresh планує інвестувати 70 мільйонів доларів у суттєве розширення своєї служби приготування страв.

Ці кошти дозволять більше ніж подвоїти кількість страв, які пропонує компанія, а також поліпшити використання штучного інтелекту для спрощення вибору рецептів. Про це повідомляє Bloomberg.

Згідно з словами Ассафа Ронена, президента HelloFresh, таке втручання допоможе зміцнити лояльність до бренду та залучити нових клієнтів на тлі зростання цін на продукти через інфляцію.

Хоча вкласти 70 мільйонів доларів – це серйозна сума, Ронен зазначив, що чим більше компанія інвестує у своїх клієнтів, тим більше вони залишаються з нею.

Згідно з внутрішніми опитуваннями, більшість клієнтів HelloFresh мають намір більше готувати вдома, при цьому майже 60% висловилися про нудьгу від традиційних вечерь.

Тому значна частина цих інвестицій буде спрямована на розширення щотижневих пропозицій страв з 45 до понад 100, з планами також збільшити порції.

Окрім того, дослідження PYMNTS Intelligence показало, що, переходячи від віддаленої роботи до гібридного або офісного формату, споживачі стикаються з проблемою, як вечірня поїздка додому впливає на їхній час приготування вечері.

Серед респондентів повідомлення “Обов’язкове повернення в офіс підвищує попит на швидке харчування, покупки на вихідних і підписки” 75% з тих, хто має харчові підписки на такі сервіси, як HelloFresh і Blue Apron, підписалися протягом останніх шести місяців. Для порівняння, лише 51% віддалених працівників з такими ж підписками зареєструвались у той же період.

«Зростання підписок на доставку їжі» вимагає платформ для управління підписками, які можуть обробляти повторні платежі, пропонувати зручні варіанти скасування або зміни, а також надавати споживачам прозору інформацію про оплату, – зазначено в статті PYMNTS раніше цього року.

Щодо ініціативи з використанням штучного інтелекту, Ронен підкреслив, що ця технологія допоможе користувачам легше орієнтуватися в оновленому меню та пріоритетизувати свої вибори. Чим більше користувач замовляє, тим більше система буде пропонувати страви на основі його вподобань.

«Те, що буде вгорі вашого списку, стане більш релевантним для вас», – сказав він.

Використання компанією штучного інтелекту відбувається на тлі зростаючої ролі цієї технології в сфері ресторанного бізнесу.

За прогнозами Archive Market Research, індустрія розумних ресторанних роботів перевищить 10 мільярдів доларів до кінця десятиліття, завдяки застосуванню у доставці, прийомі замовлень та обслуговуванні столиків.

Ресторани також звертаються до штучного інтелекту для вирішення адміністративних завдань, і додаткове дослідження PYMNTS Intelligence показало, що майже три чверті закладів вважають, що штучний інтелект «дуже або надзвичайно ефективний» у виконанні бізнес-завдань.