Гнучкий iPhone від Apple може з’явитися на ринку у другій половині 2026 року, згідно з повідомленнями
1 min read

Гнучкий iPhone від Apple може з’явитися на ринку у другій половині 2026 року, згідно з повідомленнями

Компанія Deezer у п’ятницю оголосила про початок маркування альбомів, що містять треки, створені за допомогою штучного інтелекту, в рамках своїх зусиль боротьби з шахрайством у потоковій музиці.

За інформацією компанії, щодня близько 18% музики, що завантажується, тобто більше 20 000 треків, є повністю створеними штучним інтелектом. Хоча більшість з цих треків не набирають популярності, близько 70% їх потоків є підробленими та створені з метою шахрайства для отримання авторських відрахувань.

Щоб протидіяти цьому, треки, створені штучним інтелектом, тепер чітко помічені. Ці треки не будуть включені до редакційних плейлистів чи алгоритмічних рекомендацій, а також потоки, визнані шахрайськими, виключатимуться з розрахунків авторських відрахувань.

Компанія зазначає, що нові маркування стануть суттєвим кроком у допомозі слухачам розрізняти музику, створену людьми, і контент, згенерований ІІ. Зараз треки, створені винятково штучним інтелектом, складають лише 0,5% від усіх потоків на платформі, але ця тенденція швидко зростає.

«Ми зафіксували суттєве зростання надходжень музики, створеної виключно штучним інтелектом, лише за останні кілька місяців, і не бачимо ознак сповільнення. Це проблема, що стосується всієї індустрії, і ми прагнемо стати лідерами у підвищенні прозорості та допомоги фанатам музики розуміти, які альбоми містять музику ІІ», — заявив генеральний директор Deezer Алексіс Лантерньє у прес-релізі.

«Штучний інтелект не є ні добрим, ні поганим по своїй суті, але ми вважаємо, що відповідальний і прозорий підхід є ключовим для побудови довіри з боку наших користувачів та індустрії музики. Ми також чітко визначили нашу мету захищати права артистів і авторів пісень у час, коли законодавство про авторські права ставиться під питання на користь навчання моделей ІІ», — додав він.

Deezer подала заявку на два патенти у грудні 2024 року на свою технологію виявлення штучного інтелекту, яка, за їх словами, зосереджена на двох різних способах виявлення «унікальних підписів», що використовуються для розрізнення синтетичного контенту та оригінального.

Цей крок відбувається на фоні того, що Universal Music Group, Warner Music Group і Sony Music Entertainment, як повідомляється, ведуть переговори про ліцензіювання своїх робіт для стартапів ІІ Udio та Suno. Ці стартапи зустрілися зі спробами позову з боку компаній звукозапису за порушення авторських прав, і будь-яка угода могла б допомогти вирішити судові справи між ними, повідомляє Bloomberg.