
Клієнти iPhone незадоволені рекламою Apple Wallet, що просуває фільм ‘F1’
Apple користувачі незадоволені розсилкою реклами через додаток Apple Wallet, яка промотує фільм компанії “F1 the Movie”. У соціальних мережах власники iPhone скаржаться, що їхній Wallet надіслав push-сповіщення з пропозицією знижки у $10 при купівлі двох або більше квитків на фільм.
Фільм зі зоряним складом, до якого входить Бред Пітт, досліджує світ Формули 1 і був знятий під час реальних Гран-прі. У стрічці також використовуються технології Apple, зокрема індивідуально виготовлені камери, що складаються з деталей iPhone, які знімали всередині автомобілів, а також AirPods Max, в яких спить персонаж Пітта, гонщик Ф1 Сонні Хейс.
Однак навіть якщо фільм отримає позитивні відгуки, користувачі iPhone не бажають, щоб їхні вбудовані засоби, такі як цифровий гаманець, ставали для них інструментом маркетингових кампаній.
“Я не платив понад $1000 за iPhone, щоб отримувати рекламу”, — висловив незадоволення один з користувачів на Reddit. Інший користувач уже отримав десятки коментарів на своє запитання, як відключити рекламу Apple Pay.
Виявляється, в бета-версії iOS 26 з’явилася нова опція, що дозволяє вимкнути “Пропозиції та Акції” в Apple Wallet, яка недоступна у поточній версії. Користувачі, які не встановили бета-версію, мають лише можливість вимкнути сповіщення або відключити перегляд переваг карток під час оформлення покупки. Вони не можуть відмовитися від пропозицій.
Додавання цього контролю в iOS 26 вказує на те, що Apple планує надалі розширювати використання маркетингових повідомлень та акцій через додаток Wallet — що може виявитися неприємним для багатьох власників iPhone.
Споживачі Apple в цілому не люблять рекламу і маркетингові зусилля, які надходять на їхні пристрої без їх погодження. У минулому вони вже висловлювали незадоволення рекламою послуг Apple у налаштуваннях iOS. І навіть через більше ніж 10 років люди продовжують скаржитися на альбом U2, який автоматично з’явився в їхній медіатеці iTunes.
Пригадуючи цей маркетинговий скандал, один з користувачів Reddit написав про нове push-сповіщення Wallet щодо “F1”: “У мене спогади про Боно”.
Apple активно рекламує “F1” разом зі своїм партнером з дистрибуції Warner Bros, що включає запуск гаптичного трейлера з вібраційним зворотним зв’язком. Крім того, компанія розпочала недавню конференцію WWDC 2025 з попереднім показом бойових сцен фільму за участю генерального директора Apple Тіма Кука і старшого віце-президента з програмного забезпечення Крейга Федерігі, який виступав у ролі гонщика.
Ми намагалися зв’язатися з Apple для отримання коментаря, але поки не отримали відповіді.