
Powerbeats Pro 2 доступні за найнижчою ціною в історії на День Prime
Майже через рік після отримання значного фінансування в розмірі 50 мільйонів доларів, стартап Daydream, заснований Джулі Борнштейн, спеціалістом у сфері електронної комерції, запускає свого чат-бота, що використовує штучний інтелект для покупок, з акцентом на моду.
Після тестування продукту з обраними користувачами, компанія в середу запускає чат-бота для всіх бажаючих у публічному бета-режимі. Користувачі можуть зареєструватися в чат-боті, який запитає їхнє ім’я, дату народження, ціновий діапазон, у якому вони зазвичай роблять покупки, а також вподобані бренди.
Користувачі можуть вводити запит, наприклад, “Я хочу сукню для весілля цього літа в Парижі” або завантажити зображення та додати контекст через текст для пошуку одягу.
Вони можуть зберігати будь-який предмет у створену ними колекцію або уточнювати свій пошук, вводячи уточнення в чат-боті зліва. Якщо їм сподобався предмет, але вони хочуть змінити деякі аспекти, такі як кольори чи стиль, вони можуть натиснути кнопку “Скажіть більше” на будь-якому з предметів, щоб редагувати свій пошук.
Відповідно до параметрів, які користувачі надали під час реєстрації, а також зворотного зв’язку, програма зберігає різні предмети. Daydream створює стильний паспорт для кожного користувача, що генерує багато рекомендацій. Веб-додаток також пропонує щоденне натхнення для одягу та аксесуарів, які можуть відповідати вашому смаку.
Наразі Daydream не має інтегрованої функції оформлення замовлення, тому коли користувач натискає на товар, його перенаправляють на сайт продавця для завершення транзакції. Стартап отримує частину з кожного продажу. На момент запуску на платформі уже представлено понад 8000 брендів, а нові постачальники приєднуються безкоштовно.
Джулі Борнштейн, яка займала керівні посади в таких компаніях, як Nordstrom, Urban Outfitters, Sephora і Stitch Fix, зазначила, що протягом року компанія працювала над технологією, яка дозволяє об’єднати каталог різних брендів у одному місці й вдосконалити пошук відповідно до потреб штучного інтелекту.
“Працюючи в електронній комерції протягом всієї своєї кар’єри, я бачила, як пошук завжди залишався на другому плані і не працював досить добре. Люди звикли шукати дуже вузько в світі моди”, – сказала Борнштейн.
“Але після запуску Chat GPT споживачі почали усвідомлювати, як користуватися можливостями запитів. Тому ми намагаємося допомогти вам ставити будь-які питання, що стосуються ваших потреб”, – додала вона.
Марія Белоусова, яка приєдналася до компанії цього року як технічний директор, зазначила, що Daydream багато працювала над розумінням нюансів товарів у каталозі. Вона підкреслила, що традиційний пошук показував товари лише на основі відповідності тегів запитам, що не працює в сучасному світі, де клієнти задають довші запити.
“Ми активно працюємо над тим, щоб зрозуміти деталі продуктів, такі як стилістичні атрибути, силуети або соціальні атрибути, як-от хто може носити цю сукню. Ми також використовуємо візуальне розпізнавання зображень для задоволення детальних запитів, де клієнт описує точний продукт, який хоче”, – сказала Белоусова.
Протягом наступного року Daydream планує дозволити користувачам надавати більш чіткий зворотний зв’язок, як-от “Не показуйте мені ніякі чотиридюймові підбори”. Компанія також планує експериментувати з функцією, яка дозволить користувачам просити про гарну комбінацію з наявним предметом з персоналізованими пропозиціями. Крім того, вона має намір впровадити можливість соціального обміну, дозволяючи користувачам ділитися своїми збереженими товарами з друзями та родиною для отримання порад про покупку. Ще одна можливість, яку розглядає Daydream, – це взяти існуючу колекцію іншого користувача та модифікувати її відповідно до своїх потреб за допомогою штучного інтелекту.
Хоча команда Daydream має багаторічний досвід роботи в електронній комерції та зосереджується на моді, стартапи на кшталт Deft та Cherry також розробляють багатофункціональний пошук для покупок. Тим часом технологічні гіганти, такі як Amazon та Google, зосереджуються на функціях, які використовують штучний інтелект для пошуку серед кількох сайтів та знаходження відповідних товарів для користувачів.