
День мрій Джулі Борнштайн: новий чат-бот на основі ШІ для покупок у світі моди
Стаціонарна електронна комерція набирає обертів, і стартап Daydream, заснований досвідченим спеціалістом Юлією Борнштейн, оголошує про запуск свого чат-бота, який використовує технології штучного інтелекту для шопінгу з акцентом на моду.
Запуск чат-бота
Після того, як продукт отримав оцінки від обраних користувачів, компанія оголошує про відкриття загального бета-тестування чат-бота для всіх бажаючих. Користувачі можуть зареєструватися, після чого бот запитає про ім’я, дату народження, ціновий діапазон, в якому вони роблять покупки, та переваги брендів.
Запитання та пошук
Користувачі можуть вводити запити на кшталт “Я хочу сукню для весілля цього літа в Парижі” або завантажувати зображення, доповнюючи текстом для уточнення пошуку одягу.
Збереження та редагування елементів
Користувачі можуть зберігати обрані речі у створених ними колекціях або уточнювати пошук, вводячи нові параметри у чат-боті. Якщо їм подобається певний товар, але потрібно внести зміни, наприклад, у кольорах або стилі, можна використати кнопку “Скажіть більше”, щоб редагувати пошуковий запит.
Стильовий паспорт та рекомендації
Залежно від введених під час реєстрації параметрів та отриманого зворотного зв’язку, додаток зберігає різні елементи. Daydream створює стильовий паспорт користувача, на основі якого формуються рекомендації. Веб-додаток також щодня пропонує надихаючі ідеї для предметів та аксесуарів, що можуть підійти до їхнього смаку.
Процес покупки
На даний момент Daydream не має інтегрованої функції оформлення замовлення, тож, натискаючи на певний товар, користувачі потрапляють на вебсайт продавця, щоб завершити угоду. Стартап отримує відсоток з кожного продажу. На момент запуску платформа пропонує більш ніж 8000 брендів, з новими постачальниками, які підключаються безкоштовно.
Відзначення досягнень компанії
Юлія Борнштейн, яка обіймала керівні посади в таких компаніях, як Nordstrom, Urban Outfitters, Sephora та Stitch Fix, зазначає, що минулого року компанія працювала над технологією, яка зібрала б каталог різних брендів в одному місці та оновила пошук, щоб відповісти викликам, які ставить штучний інтелект.
Виклики у світі моди та технологій
Наразі команда Daydream, використовуючи багаторічний досвід у електронній комерції, прагне поліпшити функціональність пошуку, ширше адаптуючи його до сучасних запитів споживачів. Белоусова, яка цього року приєдналася до команди на посаді технічного директора, зазначає, що традиційний пошук показує користувачам лише товари на основі тегів, які відповідають їхнім ключовим словам, що не відповідає потребам сучасних споживачів.
Плани на майбутнє
Упродовж наступного року Daydream планує дати користувачам можливість надавати більш чіткий зворотний зв’язок, наприклад, “Не показуйте мені жодні туфлі на чотиридюймовому каблуці”. Компанія також працює над функцією, яка дозволить користувачам просити про добрий варіант для вже наявного предмета з персоналізованими рекомендаціями. Також планується впровадження можливості соціального обміну, де користувачі зможуть ділитися своїми збереженими предметами з друзями та сім’єю для отримання рекомендацій щодо покупки.
Оскільки команда Daydream має значний досвід у електронній комерції, компанії на кшталт Deft і Cherry також займаються розробкою мультимодального пошуку для покупок. Тим часом технологічні гіганти, такі як Amazon і Google, зосередивши зусилля на функціях, що використовують ШІ для пошуку товарів на різних сайтах, продовжують конкурувати за користувачами.