AWS та Vonage Співпрацюють для Розподілу «Природних» Голосових Помічників на Основі Штучного Інтелекту
1 min read

AWS та Vonage Співпрацюють для Розподілу «Природних» Голосових Помічників на Основі Штучного Інтелекту

Компанії Amazon Web Services (AWS) та Vonage оголосили про партнерство, яке дозволить створити “естетично природні” голосові агенти на базі штучного інтелекту (ШІ) для використання в службах підтримки та проактивній взаємодії з клієнтами, такий як дзвінки-нагадування та повторні звернення.

У цій співпраці об’єднуються мовний модель AWS Amazon Nova Sonic, що забезпечує “більш людяні голосові бесіди”, і голосовий API Vonage, що пропонує гнучкі голосові можливості в рамках глобальної мережі операторів на основі секундної оплати, як повідомляють компанії в пресрелізі.

Згідно з повідомленням, ці голосові агенти на основі ШІ можуть використовуватися в різних каналах, включаючи телефон, WebRTC та мобільні додатки.

Поєднання сервісів AWS та Vonage пропонує рішення, яке забезпечує природні та контекстуальні відповіді, з легкістю розробки та масштабованістю, що дозволяє використовувати його підприємствам будь-якого розміру.

Фабіо Чероне, керуючий директор з телекомунікацій AWS, зазначив у пресрелізі: “Інтегруючи Amazon Nova Sonic з API голосу Vonage, ми спрощуємо організаціям завдання впровадження інтелектуальних голосових агентів у масштабах, що дозволяє підвищити взаємодію з клієнтами і оптимізувати операційні процеси”.

Крістоф Ван де Вейєр, президент та голова бізнес-одиниці API у Vonage, наголосив, що співпраця “дозволяє організаціям трансформувати взаємодію з клієнтами, впроваджуючи рішення на основі генеративного ШІ, які створюють додаткову цінність для внутрішньої та зовнішньої комунікації”.

Дослідницька компанія CB Insights повідомила, що стартапи зі сфери голосового ШІ залучили 2,1 мільярда доларів у 2024 році, що вісім разів більше порівняно з попереднім роком. Вони зазначили, що цей ріст став можливим завдяки прогресу у моделях голосового ШІ, які значно покращили можливості застосування у різних випадках використання.

Відзначено, що у п’ятницю Meta придбала стартап у сфері голосових технологій та ШІ PlayAI для підтримки своїх зусиль у розробці ШІ, що є її головним пріоритетом. Внутрішня записка Meta підтверджує, що “робота PlayAI зі створення натуральних голосів, а також платформа для легкого створення голосів, чудово відповідає нашим задачам і планам”.

У вересні Salesforce також оголосила про придбання розробника голосових агентів на базі ШІ Tenyx з метою просування своїх рішень у цій сфері. Salesforce зазначила, що використовуватиме експертизу Tenyx у голосовому ШІ для забезпечення “більш інтуїтивних та безперервних взаємодій з клієнтами”.