Amazon Нібито Розглядає Нову Інвестицію у Багатомільярдну Антропіку
1 min read

Amazon Нібито Розглядає Нову Інвестицію у Багатомільярдну Антропіку

Amazon планує значно збільшити свої інвестиції в Anthropic, що вже становлять $8 мільярдів.

Згідно з інформацією, яка з’явилася у Financial Times, компанія обговорює можливість нового багатомільярдного вливання в розробника штучного інтелекту. Це може стати важливим кроком у зміцненні партнерства, яке стало критично важливим для майбутнього як Amazon, так і Anthropic, зазначають джерела, знайомі з переговорами.

Це вливання дозволить Amazon стати одним з найбільших акціонерів Anthropic, випередивши Google, який вже інвестував більше $3 мільярдів. Також це забезпечить компанії захист від аналогічного партнерства між Microsoft та OpenAI.

Представник Amazon відмовився коментувати цю ситуацію, наголосивши на політиці компанії, яка не передбачає коментарів з приводу чуток і спекуляцій про можливі нові інвестиції в Anthropic.

Згідно з даними FT, нове фінансування поглибить співпрацю між компаніями, які працюють над одним із найбільших проектів у галузі дата-центрів у світі та співпрацюють у продажу технологій Anthropic клієнтам хмарної інфраструктури Amazon.

«Ми швидко усвідомили, що маємо спільні цілі, які є критично важливими», — зазначив Дін Гроссман, віцепрезидент з розробки корпоративних відносин у Amazon. «Розмір [існуючих інвестицій] свідчить про наші амбіції».

В статті також вказується, що стратегія тісної співпраці може мати свої ризики. Інвестиція Microsoft у OpenAI на $14 мільярдів допомогла цим компаніям отримати ранню перевагу у комерціалізації продукції на базі штучного інтелекту, проте нині цей зв’язок зазнає напруги, оскільки OpenAI переходить до прибуткової моделі.

В іншій новині про Amazon, писали про зусилля компанії в царині штучного інтелекту та технологій у її конкурентній боротьбі з Walmart.

«ДНК Amazon закладено в платформеному мисленні: створювати один раз, масштабувати до нескінченності. Вона володіє технологічною архітектурою, хмарною інфраструктурою і все більше засобами дистрибуції», — йдеться в звіті. «Її роздрібний бізнес є механізмом, який працює завдяки Prime, Amazon Web Services (AWS), Marketplace і тепер штучному інтелекту».

У свою чергу, Walmart намагається використовувати свої традиційні сильні сторони, одночасно активно модернізуючи, оновлюючи центральний офіс для відображення більш технологічної культури, що може підтримати нові ініціативи в галузі наукових досліджень даних, електронної комерції та багатоканальної роздрібної торгівлі.

«Обидві компанії прагнуть до однієї мети: безперебійна комерція. При цьому шляхи, якими вони йдуть — один через технології, а інший через громаду — підкреслюють стратегічну різноманітність в роздрібній торгівлі», — додає звіт.