
TikTok перевіряє власну версію “трансляційних каналів” Instagram
TikTok тестує новий інструмент для обміну повідомленнями під назвою «дошки оголошень», про що підтвердила соціальна мережа в інтерв’ю з TechCrunch. Ця функція дозволяє брендам та творцям ділитися публічними повідомленнями з великою кількістю своїх підписників. Дошки оголошень схожі на функцію каналів трансляції в Instagram, яка була запущена в 2023 році.
Подібно до каналів трансляції в Instagram, лише творець дошки оголошень може публікувати повідомлення, а підписники обмежені можливістю залишати лише реакції у вигляді емодзі. Дошки оголошень підтримують пости з текстом, зображеннями та відео.
Цю функцію вперше помітила користувачка Threads Крістіна Гарнетт.
Основна мета нової функції — дати можливість творцям і брендам ділитися оновленнями та закулісною інформацією, а також взаємодіяти зі своїми підписниками більш безпосередньо. Наприклад, замість публікації оновлень через історію або звичайний пост у TikTok, бренди та твори можуть розміщувати їх на своїй дошці оголошень. Ця функція також дозволяє акаунтам просувати свій контент, надсилаючи його безпосередньо підписникам.
Серед перших тестувальників нової функції — журнал People, футбольний клуб Парі Сен-Жермен та гурт Jonas Brothers.
Оскільки дошки оголошень є тестовою функцією, наразі невідомо, чи планує TikTok розширити її використання. Крім того, ймовірно, що TikTok додасть до дошок оголошень більше можливостей. Наприклад, канали трансляцій Instagram дозволяють творцям проводити опитування.
Запуск дошок оголошень є останнім прикладом того, як одна соціальна мережа запозичує функції в іншої. У 2022 році TikTok також запустив функцію Історій разом з підтримкою публікацій з фотографіями, намагаючись скласти конкуренцію Instagram. Звісно, Instagram у свою чергу запозичив концепцію TikTok з запуском Reels у 2020 році.