
Steam тепер демонструє, як генерація кадрів змінює ваші ігри
Valve представила новий монітор продуктивності для Steam, який допоможе користувачам зрозуміти, чому гра може працювати не так гладко, як очікується. Цей інструмент не лише відображає загальний кількість кадрів у секунду (FPS), але й вказує, скільки з цих кадрів було отримано завдяки технологіям, таким як DLSS від Nvidia або FSR від AMD.
Оновлення вже доступне для користувачів Steam, проте Valve зазначає, що ця “перша версія” орієнтована переважно на “користувачів Windows і найбільш популярне графічне обладнання”.
Компанія повідомила, що новий монітор продуктивності пропонує до чотирьох різних рівнів деталізації: один показник FPS, деталі FPS, завантаження ЦП і ГП, а також “повні деталі по FPS, ЦП, ГП та оперативній пам’яті”. Чим більше параметрів ви обираєте для відображення, тим більше місця на екрані займає монітор продуктивності.
Раніше Steam надавав лише простий лічильник FPS, але відокремлення отриманих кадрів від кадрів, повністю оброблених графічними ядрами, може допомогти користувачам краще зрозуміти ключові різниці між візуальним сприйняттям і реальними показниками гри. Хоча “генерація кадрів” не впливає на затримку введення, що важливо для змагальних гравців, вона може забезпечити більш плавне візуальне сприйняття на сучасних моніторах з високою частотою оновлення.
На практиці це означає, що ви зможете з’ясувати, чи відчуваєте, що ваша гра працює лише на 30 FPS, оскільки це дійсно так у рушії гри, навіть якщо ви бачите візуально плавніше зображення завдяки “фейковим кадрам” від Nvidia та AMD. Це питання викликає жваву дискусію в спільноті ПК-гравців, і, схоже, Valve не має чіткої позиції в цьому питанні.
Valve також намагалася надати геймерам з ручними консолями можливість швидко отримувати цю інформацію, вбудувавши такі інструменти, як MangoHud, в Steam Deck і SteamOS, що дозволяє відстежувати використання ЦП, графіки, оперативної пам’яті та оптимізувати споживання енергії. Наявність такого монітора в настільному Steam зробить цю інформацію більш доступною для широкого кола гравців.
Valve планує додати в майбутньому додаткові дані до монітора продуктивності, щоб виявляти загальні проблеми з продуктивністю апаратного забезпечення та показувати більш детальний підсумок продуктивності гри в інтерфейсі при натисканні shift-tab.