
Clarity AI Купує ecolytiq для Розширення Платформи Інтелектуальної Стійкості
Компанія Clarity AI придбала екологічну платформу ecolytiq для розширення своїх можливостей у сфері штучного інтелекту, який допомагає людям і організаціям робити більш стійкі вибори в споживанні та інвестиціях.
Платформа ecolytiq, яку можна інтегрувати в банківські додатки, забезпечує користувачів інформацією, яка допомагає зменшити їхній вуглецевий слід. Тепер вона стала частиною портфоліо продуктів Clarity AI у сфері стійкості, про що компанії повідомили в пресрелізі.
У рамках угоди, компанія Visa, яка має тривалу партнерську співпрацю з ecolytiq, стала інвестором і стратегічним партнером Clarity AI.
За словами засновниці та CEO Clarity AI Ребеки Мінгуели, платформа ecolytiq ідеально відповідає їхній місії впроваджувати інтелект у сфері стійкості в кожне рішення — від багатомільярдних портфелів до повсякденних покупок. “Разом ми встановлюємо новий стандарт для того, як фінансові установи взаємодіють з споживачами, надаючи дані, які сприяють значущим змінам,” — зазначила вона.
Давид Лайз, співзасновник і управляючий директор ecolytiq, вказав на те, що це придбання підтримує місію компанії допомагати людям “здійснювати позитивний вплив на клімат через їхні повсякденні покупки.” Він додав, що, об’єднавши зусилля з Clarity AI, вони підвищують свій вплив, поєднуючи технології, засновані на поведінковій науці, з платформою, що використовує штучний інтелект.
У серпні 2022 року повідомлялось, що ecolytiq стала однією з компаній, які підтримують зростання європейських банків, що додавали можливості для моніторингу вуглецевих викидів, пов’язаних з витратами клієнтів.
Тоді ecolytiq уклала кілька угод з банківськими установами й підключила нові джерела платіжних даних для оцінки витрат споживачів і розрахунку їхнього вуглецевого сліду.
Clarity AI, в свою чергу, співпрацювала з технологічною компанією Klarna у березні 2023 року, щоб надати споживачам інформацію про екологічний вплив при покупці електроніки.
Салах Сайїд, директор із стійкості та ESG у Klarna, підкреслив, що ця співпраця є важливим кроком у зусиллях щодо надання покупцям можливості “голосувати своїми гаманцями.”