ByteDance готує окрему версію CapCut для США
1 min read

ByteDance готує окрему версію CapCut для США

За інформацією Business Insider, компанія ByteDance планує перевести американську аудиторію на локалізовану версію CapCut. Таким чином китайський конгломерат намагається утримати позиції на американському ринку, не порушуючи при цьому законопроєкт 2024 року. Новий закон вимагає, аби компанія або продала TikTok і пов’язані активи американським інвесторам, або припинила роботу на території США.

Додаток CapCut на території США

CapCut – це надзвичайно популярний додаток для редагування відео, який вже завантажили понад мільярд разів у Google Play. У США він займає перше місце серед відеоаплікацій в App Store, обігнавши навіть таких гігантів, як Instagram та YouTube. Тому не дивно, що ByteDance прагне зберегти доступ до цього ринку, адаптуючи продукт під вимоги американського законодавства.

Крім того, компанія нібито розробляє й спеціальну версію TikTok, яка відповідатиме умовам можливого продажу платформи групі інвесторів у США. Це ще один сигнал того, що ByteDance шукає шляхи зберегти бізнес, зважаючи на політичний тиск.

Поки що невідомо, чи отримають аналогічне американське перезавантаження інші застосунки компанії, такі як Lemon8 чи Gauth. Проте ситуація з CapCut показує, що ByteDance готова йти на суттєві трансформації.