Користувачі Meta Verified Скаржаться на “недостатню” підтримку клієнтів під час блокування акаунтів
1 min read

Користувачі Meta Verified Скаржаться на “недостатню” підтримку клієнтів під час блокування акаунтів

Компанія Meta Platforms здійснила масові блокування облікових записів, що призвело до незадоволення користувачів різних соціальних мереж, які належать їй. Незважаючи на те, що деякі з них платять за підписку Meta Verified, багато користувачів залишилися розчарованими сервісом підтримки, відзначивши, що він є “недоцільним”, попри обіцянки компанії про надання прямого доступу до допомоги при виникненні проблем з обліковими записами.

Блокування облікових записів та незадоволення користувачів

Згідно зі звітом TechCrunch, користувачі Meta Verified отримують мало або взагалі не отримують допомогу від представників підтримки щодо блокувань облікових записів, які сталися помилково. Це торкнулося Facebook, Instagram та груп Facebook у останні кілька місяців без жодних пояснень. Хоча вони платять щомісячний внесок у розмірі 14,99 доларів у США (приблизно 1,300 рупій) і 699 рупій в Індії.

Компанія обіцяє “прямий доступ до підтримки облікових записів” для підписників Meta Verified, але користувачі вважають сервіс підтримки “недоцільним”, адже блокування облікових записів заважає їм отримувати повідомлення та користуватися бізнес-профілями. Вони не мають доступу до телефонної підтримки, а посилання для апеляції проти блокувань виявилися “недоступними”. Крім того, автоматизовані відповіді “не надають справжньої допомоги”, зазначають вони.

  • Користувачі WhatsApp Business найближчим часом зможуть використовувати чат-бота на базі ШІ для рекомендацій товарів

Хоча точна причина масових блокувань залишається невідомою, багато хто припускає, що це може бути пов’язано з тим, що системи штучного інтелекту Meta не здатні розрізнити легітимний контент та потенційні порушення. Це свідчить про проблеми з модерацією.

Зараз компанія лише опублікувала заяву щодо блокування облікових записів у групах Facebook, назвавши це “технічною помилкою”. Що стосується питань, пов’язаних з Instagram, Meta повідомила: “Ми знаємо, що деякі з вас мають проблеми з доступом до свого облікового запису в Instagram. Ми займаємося цим і просимо вибачення за незручності.”

Згідно з інформацією, блокування облікових записів призвели до значних втрат як бізнесу, так і окремих осіб, які втратили роки спілкування та медійних завантажень. Це викликало гнів користувачів, багато з яких погрожують судовими діями, зокрема колективними позовами.

  • X може найближчим часом впровадити ШІ-агентів для перевірки фактів у публікаціях та написання громадських нотаток
  • Threads тепер дозволяє надсилати особисті повідомлення іншим користувачам, але з умовою

Також на сайті Change.org створено петицію, яка вимагає від Meta нести відповідальність за “несправедливе блокування облікових записів без людської підтримки”. Понад 25,000 користувачів підписали цю петицію, вимагаючи, щоб компанія виправила свої системи ШІ, відновила доступ до заблокованих або призупинених облікових записів і надала належну підтримку клієнтів.