Джерела: Everwild скасовано через скорочення кадрів у Rare від Xbox
1 min read

Джерела: Everwild скасовано через скорочення кадрів у Rare від Xbox

Rare, студія, що стоїть за популярною грою Sea of Thieves, скасувала розробку своєї оригінальної IP Everwild, повідомляють джерела.

Згідно з інформацією від осіб, обізнаних з проектом, команда отримала повідомлення про це рішення в умовах масштабних звільнень, які розпочались у Microsoft та Xbox.

За словами джерел, частина працівників може втратити свої посади в результаті структурних змін у компанії Rare.

Зараз VGC звертається до Microsoft для отримання коментаря з цього приводу і оновить публікацію після отримання відповіді.

### Підтвердження від Microsoft

Microsoft підтвердила скасування Everwild разом із закриттям студії The Initiative, яка працювала над перезапуском Perfect Dark.

“Ми вирішили зупинити розробку Perfect Dark і Everwild, а також завершити роботу над кількома неопублікованими проектами в нашому портфоліо,” – зазначив Метті Буті, представник Microsoft Studios.

“Ці рішення, а також інші зміни в командах, відображають ширше прагнення переорієнтуватись і зосередити ресурси для досягнення успіху в умовах змінюваного ринку. Ми не приймали ці рішення легковажно, адже кожен проект і команда — це роки зусиль, креативності та відданості.”

### Вихід ключових фігур

Gregg Mayles, один із найвідоміших і досвідчених гейм-дизайнерів Rare, залишить компанію після більше ніж 35 років роботи в ній у зв’язку з скасуванням Everwild.

Джерела також зазначили, що виконавча продюсерка Louise O’Connor, інша ветеранка Rare, яка вперше працювала над Conker’s Bad Fur Day для Nintendo 64, також залишить компанію після скасування Everwild.

Everwild, включаючи стадію прототипування, розроблявся понад десятиліття, і анонімні розробники вказували на труднощі у визначенні чіткої концепції для цієї гри, навіть після нещодавнього перезапуску проекту.

Rare вперше анонсувала Everwild у листопаді 2019 року та випустила новий трейлер у липні 2020 року. Проте оновлення про гру згодом були рідкісними, за винятком намагань керівника підрозділу з ігор Філа Спенсера продовжити запевняти, що “прогрес” у розвитку існує.

Версія Everwild “перезапускалася з нуля”, і до проекту був притягнутий досвідчений дизайнер Gregg Mayles, який вів такі успішні проекти, як Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie та Sea of Thieves.

Буті заявив, що команда Everwild хотіла переконатися, що має “щось особливе”, перш ніж знову показувати гру публіці.

### Контекст та звільнення

Заснована у 1985 році, Rare є одним із найвідоміших розробників ігор у Великобританії, відомим завдяки проектам Battletoads, Donkey Kong Country, GoldenEye 007 та Banjo-Kazooie.

Microsoft придбала Rare у 2002 році, і з того часу студія створила такі ігри, як Kameo, Viva Piñata, Kinect Sports та Sea of Thieves під брендом Xbox.

Microsoft також підтвердила значну хвилю звільнень, яка, за чутками, може торкнутися до 4% всіх працівників компанії, загалом до 9,100 осіб.

“Ми продовжуємо впроваджувати організаційні зміни, необхідні для позиціонування компанії та команд для успіху в динамічному ринку,” – зазначив представник Microsoft.

У повідомленні для всього персоналу Філ Спенсер вказав на те, що скорочення спрямовані на “зменшення або завершення робіт у певних сферах бізнесу”, щоб усунути рівні управління для підвищення гнучкості та ефективності.