
Meta впроваджує бізнес-голосові дзвінки у WhatsApp та досліджує рекомендації продуктів на базі штучного інтелекту
WhatsApp розширює функціонал свого бізнес-додатку за рахунок нових можливостей на основі штучного інтелекту. Компанія оголосила про запуск функції, яка дозволить великим компаніям контактувати з клієнтами через голосові дзвінки, що дасть змогу використовувати голосових агентів, що працюють на основі AI.
Крім того, компанія планує використовувати AI для рекомендацій продуктів користувачам.
WhatsApp Business, який вже має понад 200 мільйонів активних користувачів щомісяця, став істотним джерелом доходу для Meta, як зазначали керівники компанії на недавніх квартальних звітах. Meta отримує прибуток від реклами “клікнути для WhatsApp” та стягує плату з підприємців за функції обміну повідомленнями на платформі.
Наразі компанія не стягує плату за використання функцій AI, але в майбутньому це може змінитися, як тільки технологія набує масштабності.
Наразі малі бізнес-акаунти вже можуть спілкуватися з клієнтами за допомогою голосових повідомлень у WhatsApp, однак для великих бізнес-акаунтів ця функція ще не була доступна. В найближчі тижні великі компанії зможуть скористатися цією можливістю через API. Це дозволить клієнтам здійснювати голосові дзвінки до бізнесів, а компаніям – відповідати на дзвінки.
WhatsApp також повідомив, що незабаром запропонує можливість надсилати та отримувати голосові повідомлення від бізнесів.
Завдяки можливостям голосових каналів компанії зможуть налаштовувати AI-агентів через стартапи, такі як Vapi, ElevenLabs, Coval або Phonic для управління своїм обслуговуванням клієнтів через WhatsApp.
Крім того, функція підтримки клієнтів на основі чатів з використанням AI, яка почала тестуватися минулого року, тепер розширюється для більшої кількості підприємців у Мексиці.
WhatsApp також планує використовувати AI для рекомендацій продуктів на сайтах продавців.
В даний час існує безліч стартапів, що фінансуються венчурним капіталом, які використовують AI для створення персоналізованих пропозицій для продавців. Аналогічно, Meta зазначила, що після початкової рекомендації або обговорення її AI може відповідати на запитання або надавати оновлення через WhatsApp.
Оновлення почнуть впроваджуватися сьогодні для бізнес-користувачів і протягом найближчих тижнів стануть доступні для ширшої аудиторії.