
Walmart Вважає Штучний Інтелект Головним Чинником Підтримки Своїх Працівників У Магазинах
Walmart оголосив про впровадження інструментів штучного інтелекту (ШІ) для підтримки своїх працівників.
### Нові можливості для співробітників
Ці інструменти, доступні через додаток для співробітників, покликані усунути труднощі, спростити дії та зробити роботу більш “ефективною, інтуїтивною та вдячною”, зазначив рітейлер у своєму прес-релізі.
“ШІ є ключовим чинником у вдосконаленні нашої роботи, і ми віримо, що його повний потенціал відкривається лише за умови, що він поєднується з сильними сторонами нашого колективу”, — сказав Грег Кате, старший віцепрезидент з трансформації та інновацій. “Коли інтуїтивно зрозумілі, доступні технології потрапляють до рук мільйонів співробітників, вплив не є поступовим — він є трансформаційним”.
### Основні елементи нововведення
Серед нових можливостей присутній інструмент ШІ, який розуміє, пріоритизує та рекомендує завдання. Спочатку створений для нічного поповнення товарів, цей робочий інструмент надає співробітникам чіткі рекомендації щодо того, на що слід зосередити зусилля.
“За попередніми результатами, керівники команд і менеджери магазинів оцінюють, що цей інструмент зменшив час, який керівники команд витрачають на планування змін — з 90 хвилин до 30. Цей інструмент зараз перебуває на стадії пілотного впровадження для інших змін у вибраних місцях”, — йдеться у повідомленні.
Крім того, Walmart створив функцію реального часу для перекладів, яка доступна на 44 мовах, щоб сприяти багатомовним бесідам між працівниками та клієнтами.
### Оновлення платформи ШІ
Після багатьох років використання розмовного ШІ для відповіді на запитання, пов’язані з графіками та розташуванням товарів, Walmart планує оновити цю платформу. Тепер цей інструмент може “перетворювати довгі процесні інструкції на чіткі поетапні рекомендації”, що допоможе працівникам відповідати на запитання типу “Як я можу обробити повернення без чека?”.
Останнім часом обговорювалися зусилля Walmart та його конкурента Amazon щодо посилення своїх “слабких місць у роздрібній торгівлі” за допомогою ШІ.
### Стратегічні рішення
“Останні стратегічні кроки обох компаній, здійснені лише за минулий тиждень, є не лише тактичними бізнес-рішеннями, а й сигналізують про структурну трансформацію того, що означає бути сучасним рітейлером у 21-му столітті”, — йдеться в звіті.
Наприклад, Amazon нещодавно анонсував інвестиції в 20 мільярдів доларів для будівництва двох величезних центрів обробки даних ШІ та хмарних технологій у Пенсильванії, що є найбільшою приватною інвестицією в історії цього штату.
“Цей крок відповідає ширшій прихильності Amazon до інновацій у області ШІ в рамках його операційного ланцюга”, — зазначено у звіті. Системи прогнозування доставки Amazon, наприклад, наразі модернізуються за допомогою моделей машинного навчання, які аналізують дані логістики в реальному часі, поведінку клієнтів та погодні умови.
Tim Walmart, в свою чергу, нещодавно представив “Спаркі”, ШІ-асистента для покупок, спрямованого на те, щоб направляти клієнтів під час покупки, пропонуючи індивідуальні рекомендації щодо продуктів і бюджетні поради на основі минулих дій.
“Цей асистент ШІ не тільки інструмент для залучення клієнтів, але й механізм збору даних, який поповнює ширшу екосистему ШІ Walmart”, — йдеться в звіті.