
Apple продовжує знімати власну рекламу
Apple видалила нову рекламу всього через добу після її публікації, що стало вже четвертим випадком видалення реклами за понад рік. Докладніше про це повідомили раніше. Реклама тривалістю майже вісім хвилин під назвою “Презентація для батьків” демонструвала комедіанта Мартіна Херліха, який давав студентам поради щодо того, як переконати батьків купити їм Mac.
Рекламу опублікували в п’ятницю, але в суботу вона зникла як з YouTube, так і з веб-сторінки компанії, присвяченої студентам. Разом із рекламою Apple також опублікувала шаблон презентації на 81 слайд, що надає батькам “45 незаперечних причин, чому Mac є необхідним для коледжу”. Цей шаблон все ще доступний для завантаження.
В минулому травні Apple вибачилася за рекламу “Crush!”, в якій показували, як гідравлічний прес знищує піаніно, програвач та інші інструменти творчості, в кінці яких демонстрували новий iPad Pro. Реклама мала на меті продемонструвати, скільки творчих завдань можна виконати за допомогою пристрою, однак викликала значний негативний відгук. Apple видалила цю рекламу з телебачення, а згодом і з YouTube.
Через кілька місяців компанія зняла 10-хвилинну рекламу під назвою “Out of Office OOO”, в якій група співробітників використовувала продукти Apple під час ділової поїздки до Таїланду. Реклама була знята після критики з боку тайських громадян і законодавців, які вказали на стереотипне і застаріле зображення країни.
Потім у березні цього року Apple видалила рекламу iPhone 16 з актрисою Беллою Рамсі. Реклама представляла Siri з оновленими функціями, які ще не були доступні, зокрема можливість згадувати імена людей, з якими користувач зустрічався кілька місяців тому.
На відміну від інших реклами, які Apple зняла за останній рік, немає чіткої причини, чому “Презентація для батьків” була видалена – єдине зауваження від користувачів соціальних мереж, які назвали її “незграбною”, та питання щодо цільової аудиторії реклами.