Сповіщення про фільм Apple на тему Формули-1 отримало очікувану реакцію
1 min read

Сповіщення про фільм Apple на тему Формули-1 отримало очікувану реакцію

Apple інвестувала значні кошти у створення фільму про Формулу-1 за участю Бреда Пітта і хоче, щоб її клієнти про це дізналися. Сьогодні багато користувачів, серед яких були й співробітники різних видань, помітили незвичну нотифікацію від Apple Wallet, яка є як рекламою, так і промоцією фільму.

Ця нотифікація спонукає користувачів заощадити на купівлі квитків, пропонуючи промокод, що звучить так: «Зекономте на 2+ квитках на F1: Фільм за допомогою APPLEPAYTEN. Пропозиція діє до 29 червня. Дійсно до закінчення наявності. Застосовуються умови». Схоже, що Apple намагається підвищити інтерес до прем’єри фільму, спонукаючи користувачів скористатися вигідною пропозицією.

Ця нотифікація була розцінена як досить агресивна, оскільки, як відзначали технічні видання, багато отримувачів вважають її схожою на конфуз, що стався з Apple у 2014 році, коли компанія безкоштовно роздала новий альбом групи U2 більше ніж 500 мільйонам акаунтів iTunes без можливості видалити його. Ця рекламна помилка, як повідомлялося, обійшлася Apple у понад 100 мільйонів доларів. Пізніше компанія випустила інструмент для видалення цього альбому з бібліотек користувачів. Не так давно Apple також надіслала небажані повідомлення для просування одного зі своїх перших успішних проектів на Apple TV Plus, шоу Carpool Karaoke.

Не зважаючи на якість фільму або ваше ставлення до нотифікацій, які балансують на межі корисної пропозиції і реклами, це виглядає досить нав’язливо. Реклама не залишилася сильною стороною Apple у 2025 році. Ми надіслали запит у компанію для отримання додаткової інформації щодо цієї нотифікації і оновимо цю статтю, якщо отримаємо відповідь.