
У пивоварні Royal Unibrew з’явилися віртуальні помічники з ШІ
Датська пивоварня Royal Unibrew інтегрувала п’ять віртуальних асистентів зі штучним інтелектом у свою команду. Вони мають імена, обличчя й навіть електронну пошту. І хоча вони існують лише у цифровому вимірі, їхня участь у щоденній роботі відчутна так само, як і вклад реальних працівників.
Інноваційний підхід Royal Unibrew
Завдяки співпраці з компанією Manifold AI, Royal Unibrew представила п’ятірку нових віртуальних співробітників. Вони отримали не лише функціональне навантаження, а й персональні історії. Так, KondiKai – фахівець з брендів, Афіна – ринковий аналітик, Прометей – збирач і систематизатор даних про продажі, Моллер – сомельє з поєднання пива й страв, та Елла – спеціалістка з торгівлі.
Спочатку ці цифрові помічники функціонували безособово. Та після того, як їм надали обличчя, імена, можливість міняти одяг та навіть створили електронні скриньки, залучення співробітників до спілкування з ШІ-колегами зросло у чотири рази.
Ці інтелектуальні агенти стали постійними учасниками щоденних робочих процесів. Наприклад, Карін Йоргенсен, керівниця аналітичної команди, щоденно спілкується з Афіною через Teams, отримуючи швидкий доступ до звітів та оглядів ринку. Крім зручності, така модель співпраці дозволяє зберігати всі дані всередині компанії, не передаючи їх третім сторонам. Це є критично важливим у сучасних умовах цифрової безпеки.