
Майбутній Xbox може змінитися до невпізнання й втратити статус консолі
Останніми днями в мережі почали ширитися чутки про те, що розробники вже працюють над іграми для майбутньої консолі Xbox.
Про це повідомляє Insider Gaming.
У центрі цих обговорень опинилася Call of Duty 2026 — за попередніми даними, вона мала вийти на новому поколінні пристроїв від Microsoft. Проте нещодавні витоки внесли уточнення й корективи в цю інформацію.
Абсолютно новий Xbox
Передусім, згідно з інсайдерськими даними, наступна консоль Xbox може з’явитися не у 2026-му, а лише у 2027 році. Це означає, що Call of Duty 2026 вийде або для поточного покоління приставок, або буде перенесена. Крім того, замість класичного формфактора нова система може нагадувати ігровий ПК із фіксованими технічними характеристиками, що полегшить життя розробникам. Як повідомляє Insider Gaming, компанія Microsoft, ймовірно, рухається у бік значно більш відкритої екосистеми.
Проте в цьому підході немає нічого кардинально нового. Головна перевага консолей завжди полягала в однакових характеристиках для всіх пристроїв, що гарантує стабільну роботу ігор. На відміну від ПК, де конфігурації можуть варіюватися тисячами комбінацій — різні процесори, відеокарти, обсяги оперативної пам’яті, — консолі забезпечують однаковий досвід для кожного користувача. Саме через це деякі нові ігри можуть просто не запускатися на певних комп’ютерах.
Позиції Xbox у нинішньому поколінні залишаються хиткими. Бренд поступився консолі PlayStation 5, а провал Xbox One взагалі залишив глибокий шрам у репутації компанії. Однак ПК продовжують бути надзвичайно популярною платформою, що використовується не лише для ігор. Ба більше, завдяки сервісам Microsoft для геймінгу консоль Xbox вже давно не є необхідною.
Саме тому аналітик і відомий інсайдер Джез Корден припускає, що на нас чекає справжній прорив. Замість традиційної консолі компанія Microsoft може випустити пристрій, який фактично є ПК, але з ігровою оболонкою, оптимізованою для використання на телевізорі. Він отримає уніфіковані характеристики, що дозволить розробникам забезпечувати стабільну продуктивність своїх ігор на всіх майбутніх пристроях.
Очікується, що ця система працюватиме на Windows, підтримуватиме різні периферійні пристрої та матиме можливість перемикатися між звичайним режимом ПК і спеціальним інтерфейсом для геймінгу. Таким чином, користувачі отримають універсальний пристрій, який можна використовувати як повноцінний комп’ютер і водночас як домашню ігрову систему.