Monopoly Go витратив понад $500 млн на маркетинг
Мобільна гра Monopoly Go, яка вийшла у минулому квітні на iOS та Android, стала не лише однією з найуспішніших проєктів 2023 року, але й однією з найбільш витратних.
За словами керівника студії Scopely, Хав’єра Феррейри, розробка та просування гри обійшлися компанії у понад $500 млн.
Зазначена сума, що витрачена на маркетинг гри Monopoly Go, перевершує витрати на розробку найпопулярніших консольних блокбастерів, таких як The Last of Us Part II та Marvel’s Spider-Man 2.
Порівняно з витратами CD Projekt RED на Cyberpunk 2077 та його доповнення, витрати на маркетинг Monopoly Go значно перевищують $442 млн.
Незважаючи на вражаючі витрати, успіх гри не можна заперечити. Monopoly Go показала найуспішніший старт 2023 року, заробивши понад $1 млрд за три місяці, і з того часу принесла розробникам понад $2 млрд.
Ця ситуація є важливим нагадуванням про те, що розробка мобільних ігор може бути надзвичайно витратною та складною. Однак успішність Monopoly Go, з його 10 млн щоденних гравців, свідчить про те, що усі зусилля варто було.