Billtrust представляє AI-агентів для управління заборгованістю: як штучний інтелект змінює фінансовий ландшафт зборів
1 min read

Billtrust представляє AI-агентів для управління заборгованістю: як штучний інтелект змінює фінансовий ландшафт зборів

Компанія Billtrust представила нові можливості збирання боргів, засновані на штучному інтелекті, які сприятимуть фінансовим командам у більш ефективному управлінні заборгованістю. Цей інноваційний підхід, відомий як Collections Agentic Procedures, був анонсований в прес-релізі 6 листопада. З новими можливостями система навчається з усієї інформації про взаємодії з клієнтами та пропонує найбільш ефективні стратегії комунікації.

Collections Agentic Procedures працює завдяки вбудованій платформі Billtrust Insights360, яка аналізує поведінку покупців і надає практичні рекомендації. Зібрані дані дозволяють сегментувати клієнтів за рівнем ризику і платіжною поведінкою, що дає змогу визначати найкращий час, частоту та канали для комунікації з кожною групою споживачів.

Цей новий підхід не лише підвищує ймовірність повернення боргів, але й покращує досвід клієнтів, зменшуючи надмірний контакт і мінімізуючи можливі труднощі. “Поєднуючи сегментацію поведінки з оптимізованими за допомогою штучного інтелекту стратегиями, ми допомагаємо фінансовим командам зменшити ручні навантаження та досягати значно вищих показників повернення боргів,” – наголосив керівник продуктів Billtrust Лі Ан Шоммер.

Варто зазначити, що цей новий крок не є єдиним у напрямку вдосконалення системи збирання боргів. У липні Billtrust анонсувала впровадження можливостей для управління електронною поштою, вирішення суперечок і аналітики збирання даних, також заснованих на AI. Генеральний директор компанії Суніл Раджасекар підкреслив, що їхня мета – створити інтелектуальну, автоматизовану та орієнтовану на клієнтів платформу для збирання боргів.

Зі слів віцепрезидента продуктів компанії Девіда Руди, Billtrust активно впроваджує інтелектуальні оновлення в управління розрахунками, прагнучи підібрати оптимальний баланс між автоматизацією та збереженням людського контролю. Він відзначає, що важливо спостерігати, де в бізнес-процесах потребується найбільше людського зусилля, і шукати можливості для автоматизації цих задач.

Відзначається, що відповідно до звіту “Як агентний AI пройшов шлях від нуля до тестування CFO за 90 днів”, близько 7% головних фінансових директорів в США вже впровадили агентні AI-технології у свої фінансові робочі процеси, а ще 5% проводять пілотні дослідження. Ці дані свідчать про швидке зростання зацікавленості бізнесів у впровадженні нових технологій, які демонструють позитивний рентабельність інвестицій.