БАНКИ ВПРОВАДЖУЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ АГЕНТИ ДЛЯ ШВИДКИХ ПЛАТЕЖІВ: ЧИ ГОТОВІ МАЛІ БІЗНЕСИ ДО РЕВОЛЮЦІЇ?
1 min read

БАНКИ ВПРОВАДЖУЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ АГЕНТИ ДЛЯ ШВИДКИХ ПЛАТЕЖІВ: ЧИ ГОТОВІ МАЛІ БІЗНЕСИ ДО РЕВОЛЮЦІЇ?

Нове покоління штучного інтелекту від компанії BILL вже демонструє значні результати для малих і середніх підприємств, повідомили керівники під час недавньої телефонної конференції, присвяченій фінансовим показникам.

Платформа інтелектуальних фінансів представила свої перші AI-агенти 28 жовтня. Ці технології здатні самостійно збирати та перевіряти форми W-9, погоджувати рахунки, пришвидшувати процеси onboarding та виконувати рутинні завдання, які раніше виконувалися вручну. За словами президента і засновника BILL Рене Ласерта, ці агенти «забезпечують автоматизаційні можливості, які трансформують фінансові потоки від ручної роботи до безконтактного обслуговування».

Ласерт звернув увагу, що нові агенти навчалися на основі велетенського набору даних компанії, що включає понад трильйон транзакцій і 1,3 мільярда документів. Ця комбінація масштабу, даних та довіри лежить в основі AI-агентів BILL, які надають стратегічні фінансові можливості та анонсують нову еру безконтактних B2B-транзакцій.

Наприклад, агент, відповідальний за запит, збір та попередню валідацію форм W-9 для нових постачальників, вирішує одну з найбільших проблем, з якими стикаються малі та середні підприємства під час податкового сезону. Ласерт зауважив, що цей агент усуває до 80% ручних кроків у цьому процесі.

Одна з клієнтських компаній, бухгалтерська фірма, вже підтвердила, що цей AI-агент економить їй чверть часу на обробку W-9. Фірма обробляє приблизно 1 500 таких форм від постачальників для своїх клієнтів. «Вони зуміли кількісно оцінити, що це дійсно має значний вплив», — зазначив Ласерт.

Крім цього, нові AI-агенти BILL здійснюють різні функції у сферах onboarding, підтримки, управління постачальниками, обробки платежів та рахунків. «Ці нові агенти — лише початок нашої подорожі у світ агентських технологій», — додав Ласерт. Він висловив сподівання, що клієнти зможуть скористатися новими можливостями та продовжити використовувати масштаб і безпрецедентний досвід BILL у сфері фінансів для розвитку більшої кількості агентів, які зможуть усунути складнощі бізнес-процесів.