Bluesky досягнув 40 мільйонів користувачів та запустив бета-версію функції «дизлайки»
Соціальна мережа Bluesky, яка оголосила про досягнення 40 мільйонів користувачів, незабаром почне тестувати функцію “дизлайків” для покращення персоналізації в своєму основному потоці Discover та інших.
Цю новину було озвучено разом з іншими оновленнями контролю за обговореннями, що включають незначні зміни у відповідях, покращене виявлення токсичних коментарів та додаткові способи пріоритизації більш релевантних розмов для кожного користувача.
З введенням бета-версії функції “дизлайків” Bluesky врахує новий сигнал для покращення персоналізації користувацького контенту. Коли користувачі “дизлайкають” пости, система навчиться, який вид контенту вони хочуть бачити менше, що вплине не лише на те, як контент рангується у потоках, але й на ранжування відповідей.
Компанія пояснила, що зміни спрямовані на те, щоб зробити Bluesky місцем для більш “веселих, щирих і поважних обмінів”, що є відповіддю на місяць напруги на платформі, оскільки деякі користувачі знову критикували модерацію. Хоча Bluesky спроектовано як децентралізована мережа, в якій користувачі самі відповідають за модерацію, певна частина користувачів хоче, щоб платформа забороняла поганих акторів і контроверсійних особистостей, замість того, щоб покладати це на користувачів.
Проте Bluesky прагне зосередитись на інструментах, які надає користувачам для контролю власного досвіду.
На сьогодні це включає такі функції, як списки модерації, які дозволяють користувачам швидко блокувати групи осіб, з якими вони не хочуть взаємодіяти, налаштування фільтрів контенту, змучені слова та можливість підписуватись на інших постачальників послуг модерації. Bluesky також дозволяє користувачам відокремлювати цитати, щоб обмежити небажану увагу, що протягом тривалого часу впливало на токсичну культуру “підколювання” у X (колишньому Twitter).
Окрім “дизлайків”, компанія тестує змішане оновлення ранжування, зміни дизайну та інші інструменти зворотного зв’язку для покращення обговорень на своїй мережі.
Серед новинок – система, яка мапує “соціальні сусідства” у Bluesky, тобто зв’язки між людьми, які часто взаємодіють та відповідають один одному. Bluesky повідомляє, що пріоритизує відповіді від людей “ближчих до вашого сусідства”, щоб зробити обговорення у вашому потоці більш релевантними та знайомими. Нові “дизлайки” також можуть відігравати тут певну роль.
Це, зокрема, є проблемною областю для конкурента Threads від Meta, як вказав у своєму блозі автор Макс Рід минулого року. Він зазначав, що Threads часто створює заплутану стрічку, де користувачі отримують обговорення, до яких не мають стосунку. Рід зауважив: “часто неможливо зрозуміти, хто кому відповідає і чому ви бачите певні пости. Вони з’являються з нізвідки та ведуть ні до чого”.
План Bluesky з картографування соціальних сусідств може допомогти вирішити цю проблему в міру зростання платформи.
Компанія також заявила, що її нова модель краще справляється з виявленням відповідей, які є “токсичними, спамними, поза темою або розміщеними недобросовісно”, і знижує їх рейтинг у розмовах, результатах пошуку та сповіщеннях.
Ще одна зміна полягає в тому, що кнопка “Відповісти” тепер перенаправляє користувачів на повну розмову, а не на екран створення повідомлення, що може підштовхнути їх читати обговорення перед відповіддю.
Bluesky каже, що це простий спосіб “зменшити колапс контенту та надмірні відповіді” – ще одна критика, яка часто висувається щодо Twitter/X.
Крім того, компанія вносить зміни у функцію налаштувань відповіді, щоб зробити більш помітним, що користувачі можуть контролювати, хто може відповідати на їх пости.