Соціальний додаток Fizz для студентів розширює діяльність на ринку доставки продуктів
Соціальний додаток Fizz для студентів розширює свої можливості, впроваджуючи сервіс доставки продуктів завдяки новому партнерству з компанією Gopuff. Це партнерство дозволить студентам замовляти все — від нічних закусок до щотижневих продуктів — безпосередньо через додаток Fizz за рекордні 15 хвилин.
Fizz, заснований у 2021 році, вже працює більш ніж на 620 університетських кампаніях у США, збираючи понад 27 мільйонів постів. Ця платформа надає можливість студентам анонімно спілкуватися з однокурсниками, а також містить ринок, де користувачі можуть купувати та продавати товари.
Співзасновник і CEO Fizz Тедді Соломон у листі зазначив, що розширення до служби доставки продуктів стало логічним кроком, оскільки користувачі давно просили про цю функцію.
Він уточнив, що студенти вже використовують Fizz для купівлі та продажу на ринку Fizz, а також для організації групових замовлень їжі та напоїв, тож впровадження доставки продуктів у додаток було абсолютно доречним.
Соломон також вважає, що співпраця з Gopuff стала природним вибором, оскільки цей сервіс також створений для коледжів і користується популярністю серед молоді.
Хоча студенти вже могли замовляти продукти через Gopuff, Fizz повідомляє, що нова інтеграція пропонує більше зручностей. Крім того, магазин Fizz має попередньо обрані набори продуктів для спрощення шопінгу. Наприклад, це можуть бути набори «Спортивний», «Кава на навчання» та «Швидкі закуски».