Соціальний додаток Fizz для студентів розширює діяльність на ринку доставки продуктів
1 min read

Соціальний додаток Fizz для студентів розширює діяльність на ринку доставки продуктів

Соціальний додаток Fizz для студентів розширює свої можливості, впроваджуючи сервіс доставки продуктів завдяки новому партнерству з компанією Gopuff. Це партнерство дозволить студентам замовляти все — від нічних закусок до щотижневих продуктів — безпосередньо через додаток Fizz за рекордні 15 хвилин.

Fizz, заснований у 2021 році, вже працює більш ніж на 620 університетських кампаніях у США, збираючи понад 27 мільйонів постів. Ця платформа надає можливість студентам анонімно спілкуватися з однокурсниками, а також містить ринок, де користувачі можуть купувати та продавати товари.

Співзасновник і CEO Fizz Тедді Соломон у листі зазначив, що розширення до служби доставки продуктів стало логічним кроком, оскільки користувачі давно просили про цю функцію.

Він уточнив, що студенти вже використовують Fizz для купівлі та продажу на ринку Fizz, а також для організації групових замовлень їжі та напоїв, тож впровадження доставки продуктів у додаток було абсолютно доречним.

Соломон також вважає, що співпраця з Gopuff стала природним вибором, оскільки цей сервіс також створений для коледжів і користується популярністю серед молоді.

«Gopuff заснований студентами, і його присутність на кампусах сильна, тому синергія з Fizz очевидна», — сказав Соломон. «Ми маємо спільну мету, і як тільки розпочали переговори, стало зрозуміло, що це партнерство підійде. Об’єднавши спільноту Fizz та миттєву доставку Gopuff, ми спрощуємо життя студентів.»

Хоча студенти вже могли замовляти продукти через Gopuff, Fizz повідомляє, що нова інтеграція пропонує більше зручностей. Крім того, магазин Fizz має попередньо обрані набори продуктів для спрощення шопінгу. Наприклад, це можуть бути набори «Спортивний», «Кава на навчання» та «Швидкі закуски».

Незважаючи на додавання ринку та доставки продуктів, Fizz підкреслює, що залишиться соціальним додатком.

«На фоні того, як платформи, такі як Instagram і TikTok, стають більше орієнтованими на розваги (лише 7% вмісту в Instagram споживається від друзів), Fizz продовжує залишатися сильною спільнотою для спільних досвідів та ідентичностей», — зазначив Соломон. «Функції, як-от магазин Fizz, є природним продовженням основного досвіду і сприяють виконанню мети Fizz — бути соціальним додатком для 99% життя, яке не представляється в Instagram та TikTok.»

Говорячи про майбутнє, Соломон зазначив, що Fizz планує далі розширюватися на нові університети та ринки, також спрямовуючи зусилля на покращення соціальних функцій з акцентом на автентичність і спільноту.

Fizz повідомив, що за минулий місяць його добова активна авдиторія зросла вчетверо, компанія запустилась на більш ніж 250 нових кампусах та щодня била власний рекорд реєстрації протягом 12 днів.

На сьогодні стартап залучив 41 мільйон доларів інвестицій.