Mastercard Виводить Agentic Pay на Світовий Ринок Напередодні Святкового Сезону
Mastercard представила нові інструменти, які допоможуть розробникам та бізнесам підготуватися до впровадження платежів на основі штучного інтелекту та агентних транзакцій перед глобальним запуском програми Mastercard Agent Pay.
“Ми створюємо інфраструктуру для нового покоління інтелектуальних транзакцій, де споживачі та розробники можуть уповноважити AI-агентів діяти від їх імені з довірою, прозорістю та точністю,” – зазначив Крейг Восбург, керівник сервісів Mastercard, у прес-релізі.
Одним із нових інструментів є Agent Toolkit, що підтримує інтеграцію з платформами, такими як Claude, Cursor та GitHub Copilot, дозволяючи AI-асистентам та агентним інструментам отримувати доступ до документації API Mastercard, використовуючи структурований, машинозчитуваний контент через сервер Model Context Protocol.
Серед інших нових інструментів – Agent Sign-Up, що дозволяє користувачам Agent Toolkit ідентифікувати своїх агентів і отримувати доступ до продуктів та послуг Mastercard, які використовують AI; Insight Tokens, які дозволяють агентам отримувати та застосовувати дозволені дані від Mastercard для надання більш персоналізованих та корисних вражень; та Agentic Consulting Services, які допомагають емітентам, набувачам, торговцям та AI-постачальникам створювати інтелектуальні шопінг-враження.
Крім того, Mastercard співпрацює з групою з роботи з платежами альянсу FIDO та іншими лідерами галузі для розробки стандарту перевірених облікових даних для оплат у агентній торгівлі, який гарантує, що усі учасники транзакції можуть бути впевнені, що вона була підтверджена покупцем.
“Ми прагнемо створити надійне середовище для масштабування платежів на основі штучного інтелекту на глобальному рівні,” – підкреслив Йорн Ламберт, керівник продуктів Mastercard.
Крім того, у прес-релізі зазначено, що програма Mastercard Agent Pay буде доступна для усіх власників карток Mastercard у США вже до святкового сезону, а її глобальний запуск відбудеться незабаром після цього.
Компанія представила Agent Pay, свою програму платежів на основі агентного ШІ, у квітні разом з Agentic Tokens, які, як зазначено, розширюють можливості токенізації, що підтримують глобальні рішення у сфері комерції, такі як мобільні безконтактні платежі, а також програмовані платежі, такі як регулярні витрати та підписки.
“Mastercard Agent Pay підвищить ефективність генеративних AI-розмов для людей та бізнесу, інтегруючи надійні, безперебійну платіжні рішення у вже надані рекомендації та дані на розмовних платформах,” – йдеться у прес-релізі.
Під час телефонної конференції у липні генеральний директор Mastercard Майкл Мібах зазначив, що агентний ШІ вже допомагає підприємствам управляти платежами.
“Ми впроваджуємо інновації у всіх напрямках – від забезпечення безшовної взаємодії до впровадження ШІ для кращих контекстуальних посилань,” – підсумував Мібах.