Sony анонсує нові технології графічних процесорів для наступної PlayStation
1 min read

Sony анонсує нові технології графічних процесорів для наступної PlayStation

Наступна консоля Sony, ймовірно, PS6, з’явиться “через кілька років”. Це стверджує Марк Серні, головний архітектор PS5 та PS5 Pro, який у спільному відео з Джеком Хуйном, старшим віце-президентом та генеральним директором підрозділу комп’ютерних технологій і графіки AMD, обговорював нові досягнення у графічних технологіях, що будуть реалізовані в наступній консолі. Проте обидва експерти зауважили, що ці технології ще на “дуже ранній стадії” і наразі “існують лише в симуляції”.

Основна увага приділяється тому, як компанії працюють над спрощенням графічного масштабування, трасування променів і надскладних методів трасування світла для досягнення більш реалістичного вигляду ігрових світів. Серні зазначає, що “актуальний підхід досягнув свого ліміту”, тому Sony співпрацює з AMD для інтеграції елементів новітньої архітектури RDNA у майбутні консолі. Хуїн представив Radiance Cores (схожі за принципом на RT Cores від Nvidia), які спеціалізуються на трасуванні променів і трасуванні шляхів. Ці нові ядра, ймовірно, також будуть включені у майбутні десктопні графічні процесори AMD, а також у технології, які будуть реалізовані в партнерстві з Xbox.

Radiance Cores, за словами розробників, мають забезпечувати приріст продуктивності, звільняючи інші компоненти для швидшої обробки шейдерів і текстур, якби це можна було порівняти з балансуванням тарілок. Ця нова технологія GPU також виграє від покращень у FSR Redstone від AMD, найсучаснішій технології масштабування з використанням штучного інтелекту, а також від технологій масштабування, які будуть реалізовані в майбутньому.

Ще одна важлива сфера вдосконалення – це стиснення даних, яке дозволить розширити пропускну здатність графічних процесорів і забезпечити максимальну продуктивність і якість для майбутніх ігор. Sony вдосконалює метод Delta Color Compression (використовувався в PS5 і PS5 Pro), який стискає текстури та рендер-цілі. У новому обладнанні буде використовуватися нова, більш ефективна технологія Universal Compression, яка стискає все в процесі. Хуїн наголосив, що це дозволить GPU забезпечити “більшу деталізацію, вищі кадрові швидкості та більшу ефективність”. Більше стиснення може підвищити продуктивність GPU, що також дозволить йому працювати більш ефективно в режимі низького споживання енергії, якщо це буде необхідно.

Слід зазначити, що ці вдосконалення можуть стати в нагоді і для чуттєвого портативного PlayStation, над розробкою якого, за чутками, працює компанія. Робота Sony та AMD над зменшенням навантаження на графічні процесори теоретично може бути застосована до будь-якого форм-фактору, зокрема портативного. Sony вже досягла прогресу в ефективності на PS5, запровадивши новий режим енергозбереження, який може знижувати продуктивність ігор на користь зменшення споживання енергії. У двох словах, це основні складові необхідні для запуску ігор на портативних пристроях.

Доброчинно бути свідком проактивного підходу Sony у розробці можливостей графічних процесорів у своїх майбутніх пристроях, будь то PS6 або портативна консоль. Наразі залишимо поза увагою, що ці новини говорить про старіння PS5 та недостатню потужність PS5 Pro.