Sony анонсує нові технології графічних процесорів для наступної PlayStation
Наступна консоля Sony, ймовірно, PS6, з’явиться “через кілька років”. Це стверджує Марк Серні, головний архітектор PS5 та PS5 Pro, який у спільному відео з Джеком Хуйном, старшим віце-президентом та генеральним директором підрозділу комп’ютерних технологій і графіки AMD, обговорював нові досягнення у графічних технологіях, що будуть реалізовані в наступній консолі. Проте обидва експерти зауважили, що ці технології ще на “дуже ранній стадії” і наразі “існують лише в симуляції”.
Основна увага приділяється тому, як компанії працюють над спрощенням графічного масштабування, трасування променів і надскладних методів трасування світла для досягнення більш реалістичного вигляду ігрових світів. Серні зазначає, що “актуальний підхід досягнув свого ліміту”, тому Sony співпрацює з AMD для інтеграції елементів новітньої архітектури RDNA у майбутні консолі. Хуїн представив Radiance Cores (схожі за принципом на RT Cores від Nvidia), які спеціалізуються на трасуванні променів і трасуванні шляхів. Ці нові ядра, ймовірно, також будуть включені у майбутні десктопні графічні процесори AMD, а також у технології, які будуть реалізовані в партнерстві з Xbox.
Radiance Cores, за словами розробників, мають забезпечувати приріст продуктивності, звільняючи інші компоненти для швидшої обробки шейдерів і текстур, якби це можна було порівняти з балансуванням тарілок. Ця нова технологія GPU також виграє від покращень у FSR Redstone від AMD, найсучаснішій технології масштабування з використанням штучного інтелекту, а також від технологій масштабування, які будуть реалізовані в майбутньому.
Ще одна важлива сфера вдосконалення – це стиснення даних, яке дозволить розширити пропускну здатність графічних процесорів і забезпечити максимальну продуктивність і якість для майбутніх ігор. Sony вдосконалює метод Delta Color Compression (використовувався в PS5 і PS5 Pro), який стискає текстури та рендер-цілі. У новому обладнанні буде використовуватися нова, більш ефективна технологія Universal Compression, яка стискає все в процесі. Хуїн наголосив, що це дозволить GPU забезпечити “більшу деталізацію, вищі кадрові швидкості та більшу ефективність”. Більше стиснення може підвищити продуктивність GPU, що також дозволить йому працювати більш ефективно в режимі низького споживання енергії, якщо це буде необхідно.
Слід зазначити, що ці вдосконалення можуть стати в нагоді і для чуттєвого портативного PlayStation, над розробкою якого, за чутками, працює компанія. Робота Sony та AMD над зменшенням навантаження на графічні процесори теоретично може бути застосована до будь-якого форм-фактору, зокрема портативного. Sony вже досягла прогресу в ефективності на PS5, запровадивши новий режим енергозбереження, який може знижувати продуктивність ігор на користь зменшення споживання енергії. У двох словах, це основні складові необхідні для запуску ігор на портативних пристроях.
Доброчинно бути свідком проактивного підходу Sony у розробці можливостей графічних процесорів у своїх майбутніх пристроях, будь то PS6 або портативна консоль. Наразі залишимо поза увагою, що ці новини говорить про старіння PS5 та недостатню потужність PS5 Pro.