Roblox розширює застосування технології оцінки віку та запроваджує уніфіковані рейтинги
1 min read

Roblox розширює застосування технології оцінки віку та запроваджує уніфіковані рейтинги

Roblox розширює технологію оцінки віку для користувачів

Серед судових позовів, що стосуються безпеки дітей, сервіс онлайн-ігор Roblox оголосив у середу про розширення своєї технології оцінки віку для всіх користувачів та співпрацю з Міжнародною коаліцією рейтингів віку (IARC) для надання вікових та контентних рейтингів для ігор і додатків на своїй платформі.

Впровадження технологій оцінки віку

Компанія заявила, що до кінця року система оцінки віку буде впроваджена для всіх користувачів Roblox, які користуються комунікаційними інструментами компанії, такими як голосовий та текстовий чат. Цей процес полягає в скануванні селфі користувачів та аналізі їхніх облич для оцінки віку.

Технологія оцінки віку поєднується з іншими системами, включаючи перевірку віку за документами та підтвердження згоди батьків, щоб забезпечити більш точну оцінку віку користувача, порівняно з простим введенням дати народження при створенні облікового запису. Компанія також планує впровадити системи, які додатково обмежать комунікацію між дорослими та неповнолітніми на своїй платформі.

Співпраця з IARC

Співпраця з IARC призведе до того, що Roblox замінить свої власні етикетки контенту на ті, що використовуються рейтинговими агентствами по всьому світу. Це означає, що користувачі в США бачать рейтинги від ESRB, в той час як інші країни отримають свої власні рейтинги. Наприклад, користувачі в Південній Кореї побачать рейтинги від GRAC, в Німеччині — від USK, а в інших країнах Європи та Великобританії — від PEGI.

Ця система покликана допомогти батькам краще зрозуміти, які ігри грають їхні діти, з урахуванням чинників, що можуть викликати занепокоєння, таких як наявність крові чи насильства, вмісту для дорослих і інших.

Оновлення у відповідь на загрози

Ці оновлення стали продовженням раніше оголошених заходів компанії в липні, спрямованих на підвищення захисту молодших користувачів. Roblox представив серію функцій безпеки, зокрема систему перевірки віку, яка аналізує вік користувачів за допомогою відеоселфі. Ця інформація використовується, щоб завадити користувачам молодше 13 років отримувати доступ до певних функцій Roblox, таких як безфільтровий текстовий та голосовий чат.

Крім того, Roblox забороняє користувачам віком від 13 до 17 років додавати нових користувачів до своїх “достовірних зв’язків”, якщо вони не знайомі з ними особисто — цю інформацію компанія перевіряє через імпорт контактів або сканування QR-кодів.

Ці дії також слідують за впровадженням все більш суворих законів і норм у всьому світі, які вимагають від соціальних платформ перевіряти вік користувачів, таких як Закон про онлайн-безпеку у Великобританії та закон про підтвердження віку в Міссісіпі, внаслідок чого соціальна мережа Bluesky припинила надавати послуги користувачам у цьому штаті. Подібні закони перебувають на різних стадіях розгляду в інших штатах, включаючи Аризону, Вайомінг, Південну Дакоту, Вірджинію та інших.

Roblox також інвестував у функції безпеки протягом років.

Серед його інструментів — Roblox Sentinel, відкритий AI-системи, призначена для виявлення перших ознак загрози для дітей. Компанія також пропонує батьківські контролі, інструменти для обмеження комунікації та технології, які виявляють, коли на серверах багато користувачів порушують правила, для їхнього подальшого видалення.

Навіть незважаючи на зусилля компанії, за даними скарг, поданих генеральним прокурором Луїзіани Ліз Мюррілл та в інших позовах в Каліфорнії, Техасі та Пенсильванії, педофіли все ще вдаються до використання платформи для цілеспрямованої атаки на дітей.

Останнім часом The Guardian повідомляв про дослідження, яке виявило, що діти на платформах Roblox все ще можуть легко натрапляти на неналежний контент і взаємодіяти з недобросовісними учасниками.

Недавній випадок, пов’язаний із популярною грою-симулятором фермерства Roblox, під назвою Grow a Garden, привернув увагу, оскільки гравці почали купувати та продавати віртуальні предмети на онлайн-ринках за реальні гроші, що порушувало правила платформи. Батьки висловили занепокоєння, що гра маніпулює дітьми, змушуючи їх витрачати гроші, щоб не відставати від інших гравців.

Зміни в системі рейтингів можуть не повністю усунути всі ці негативні досвіди, але принаймні можуть надати батькам більше інформації про ігри, в які грають їхні діти.

“Roblox прагне створити безпечну платформу для наших користувачів і надати батькам можливість ухвалювати найкращі рішення для своїх дітей,” — сказав Матт Кауфман, головний офіцер із безпеки Roblox, у підготовленій заяві. “Ми раді співпрацювати з IARC і сподіваємося, що це дасть батькам у всьому світі більше ясності та впевненості в контенті, який відповідає віковим категоріям.