
Etsy Впроваджує Інструменти Пошуку та Написання з Використанням Штучного Інтелекту для Продавців
Платформа Etsy представила нові інструменти, що використовують штучний інтелект (ШІ), для пропозицій заголовків та допомоги в написанні для продавців.
Ці новини є частиною ряду нововведень, які компанія представила на своїй електронній комерційній платформі напередодні святкового сезону покупок.
Нові функції, які використовують ШІ, мають на меті «спростити [продавцям] чітку комунікацію з покупцями та дозволити їм більше часу проводити на тих аспектах їх бізнесу, які їм подобаються», – зазначила президент Etsy та директорка з розвитку бізнесуКруті Пател Гойал.
Серед інших новинок для продавців також є функція ‘Top Tasks’ в Shop Manager, яка допомагає пріоритизувати термінові дії, а також інструмент ‘Marketplace Insights’, що надає інформацію про тенденції покупців і способи взаємодії з ними.
Etsy також оголосила про плановане оновлення своєї Community Hub, яке буде включати пошук з використанням ШІ та нові навчальні ресурси. До того ж, буде представлено нову панель управління в Shop Manager, яка дасть більше інформації про порушення політик, а також зараз буде подвоєно ступінь покриття під Etsy Purchase Protection під час святкового сезону.
«Наша задача в Etsy — забезпечити, щоб [продавці] почувалися підкріпленими, підготовленими і впевненими, аби вони могли зосередитися на своїх найкращих компетенціях: створенні особливих товарів і установленню значущих зв’язків із покупцями», – додала Пател Гойал.
У липні Etsy повідомила, що їїпродажі зросли на 3,8% у найбільшому кварталі, а також на 2,3% за перше півріччя.
Під час дзвінка щодо фінансових результатів компанії 30 липня, генеральний директор EtsyДжош Сільверман зазначив, що результати компанії було пов’язано з стратегічними змінами, які були розпочаті минулого року, включаючи зусилля зробити маркетплейс більш зручним та інтуїтивно зрозумілим.
У травні директор з продуктів EtsyНік Даніел сказав у інтерв’ю, щоелектронний ритейлер зосереджує зусилля на гібридному підході до використання ШІ, що дозволяє зберегти залучення людей і забезпечити покупцям можливість знаходити те, що їм потрібно.
«Як маркетплейс, що має понад 130 мільйонів креативних товарів, виготовлених і вибраних окремими продавцями, завдання знайти потрібну річ потрібному покупцеві у правильний час є унікальним викликом», – підкреслив Даніел.