Workday Інвестує $1.1 Мільярда в Штучний Інтелект для Офісних Інструментів Sana
1 min read

Workday Інвестує $1.1 Мільярда в Штучний Інтелект для Офісних Інструментів Sana

Платформа для управління людськими ресурсами Workday планує придбати компанію, що займається штучним інтелектом, Sana, за 1,1 мільярда доларів.

Угода, оголошена у вівторок (16 вересня), дозволить Workday запропонувати власним клієнтам AI-агентів, яких можна використовувати для автоматизації рутинних завдань, створення презентацій та виконання пошуків серед даних компанії.

«Команда Sana, їхній підхід до штучного інтелекту та привабливий дизайн ідеально відповідають нашій концепції перетворення майбутнього роботи», – зазначив Геррит Казмайєр, президент відділу продуктів та технологій Workday, у прес-релізі.

«Це зробить Workday новим вхідним пунктом для роботи, забезпечуючи проактивний, персоналізований та інтелектуальний досвід, що розкриває безпрецедентні можливості штучного інтелекту для робочого середовища».

Компанія Sana, що була заснована у 2016 році, пропонує такі продукти, як Sana Learn та Sana Agents, які вже використовуються більш ніж 1 мільйоном осіб в сотнях підприємств. У прес-релізі також зазначається, що компанія продовжить розробку цих продуктів та створить новий досвід для Workday.

«Наш пріоритет завжди полягав у створенні інтуїтивно зрозумілих AI-інструментів, які покращують спосіб навчання та роботи людей», – ділиться Джоел Хеллермак, засновник та гендиректор Sana. «Я радий, що можу запропонувати ці інструменти 75 мільйонам користувачів Workday і співпрацювати з їхньою командою для відкриття нової ери суперінтелекту для роботи».

Придбання сталося на фоні низки нещодавніх запусків продуктів та партнерств компанії Workday. Минулого місяця компанія об’єднала зусилля з платформою монетизації Zuora, щоб об’єднати автоматизацію процесу обробки замовлень Zuora з управління фінансами Workday.

Згідно з інформацією від компанії, мета співпраці полягає в допомозі споживчим підприємствам (B2C) у вирішенні проблем, пов’язаних з складним виставленням рахунків, і потоками доходів, такими як підписки чи ціноутворення на основі використання.

Дослідження від PYMNTS Intelligence показали, що величезна більшість працівників визнає потенціал генеративного штучного інтелекту для підвищення продуктивності. Ця думка особливо поширена серед користувачів, зокрема 82% тих, хто користується генеративним AI щонайменше раз на тиждень, вважають, що ця технологія може збільшити продуктивність.

Водночас, з ростом обізнаності щодо генеративного AI з’являються й побоювання щодо втрати робочих місць. Серед працівників, які користуються генеративним AI щотижня, половина висловлює занепокоєння, що технологія може в майбутньому замінити їх конкретні вакансії, проти лише 24% серед тих, хто з технологією не знайомий.

«Коли працівники все більше розуміють можливості генеративного AI, вони стають більш усвідомленими щодо можливих ризиків для своїх робочих місць», – зазначили в PYMNTS раніше цього року. «Ті, хто використовує генеративний AI щотижня, набагато більше схильні вірити, що він може загонияти аспекти їхньої роботи, у порівнянні з тими, хто не знайомий з технологією».