PayPal та Google Об’єднують Зусилля Для Розвитку Агентної Комерції
1 min read

PayPal та Google Об’єднують Зусилля Для Розвитку Агентної Комерції

PayPal та Google встановлюють співпрацю у сфері агентної торгівлі та комерційних послуг, а також інших ініціатив, спрямованих на розвиток цієї сфери.

Ці ініціативи є частиною нового багаторічного стратегічного партнерства між компаніями, про що було оголошено в прес-релізі.

Завдяки поєднанню глобальної платіжної інфраструктури PayPal, персоналізації та рішень з ідентифікації, а також експертизи Google у сфері штучного інтелекту (ШІ), компанії створять нові AI-шопінгові можливості та розроблять стандарти для агентної комерції, згідно з повідомленням.

Партнерство також передбачає інтеграцію брендової каси PayPal, можливостей глобальних виплат Hyperwallet та рішень mass payments PayPal Payouts на платформах Google; це зробить PayPal основним постачальником платежів для обробки карткових платежів у Google Cloud, Google Ads та Google Play; а також співробітництво з Google Cloud для розвитку наступного покоління платформи комерції та платежів PayPal.

Генеральний директор Google та Alphabet Сундар Пічаї зазначив, що через це партнерство PayPal зможе використовувати передові технології AI Google для покращення послуг та безпеки, а також інтегрувати інноваційні платіжні можливості PayPal для покращення користувацького досвіду на продуктах та платформах Google.

Президент та генеральний директор PayPal Олекс Крис заявив, що довіра та інновації є ключовими у новому світі агентної комерції.

«Разом з Google ми прокладаємо шлях у цифровій комерції, забезпечуючи більші можливості для продавців і користувачів у всьому світі», — додав Крис.

Google оголосив в блозі, що розробив Протокол Агентських Платежів (AP2) у співпраці з платіжними та технологічними компаніями, включаючи PayPal.

AP2 призначений для «надійного ініціювання та проведення агентних платежів через платформи», зазначила компанія у своєму пості.

Google співпрацює з понад 60 компаніями, включно з PayPal, Adyen, American Express, Mastercard, Coinbase та Revolut у сфері агентських платежів.

PayPal анонсував агентну комерцію під час свого звіту за квітень. Крис зазначив, що компанія запустила віддалений сервер Протоколу Моделі Контексту (MCP) і дозволила передовим AI-фреймворкам інтегруватися з API PayPal.

«Тепер будь-який бізнес може створювати агентні можливості, які дозволяють клієнтам здійснювати платежі, відстежувати доставки, управляти рахунками та багато іншого, все з підтримкою PayPal та у рамках ШІ-клієнта», — заявив Крис.

Згідно з доповіддю PYMNTS Intelligence, агентний ШІ вже активно використовується у фінансових послугах, платежах і B2B-комерції.