
Переможці та програвші в оголошенні про заручини Тейлор Свіфт
Найбільш відома пара зірок оголосила про свою заручини, і дані про це вперше з’явилися в Instagram. Не дивно, що поп-співачка Тейлор Свіфт та футболіст Тревіс Келсі вирішили оголосити про своє рішення в цьому соціальному мережі у вівторок — якщо це підходить для Біонсе, то для решти це також має сенс.
Свіфт і Келсі значно вирізняються з-поміж нас, адже їхнє багатство та слава створюють зовсім інший світ, який важко уявити звичайній людині. Однак одне в них спільне з нами: Instagram став майданчиком для оголошень про заручини (як й для новин про народження дитини) так, як LinkedIn використовується для пошуку або оголошення про нову роботу.
Знаменитості та публічні особи мають цілі команди, які обдумують і планують, що, де й як постити в мережі. Вони ретельно вибирають підписи, порядок фото і строки публікацій новин. То які платформи обрали для оголошення про заручини Свіфт та Келсі, а які — ні? Це може здаватися незначним, але безсумнівно, що у це витратили багато часу, коштів і зусиль.
Instagram, безперечно, став переможцем у цій ситуації, хоча це не є чимось винятковим — якщо ви належите до певної вікової групи, може здаватися, що там всі тільки й роблять, що оголошують про заручини. Несподівано, що Свіфт також опублікувала фото заручин на Threads, чим, напевно, порадувала Meta, адже це не зовсім те місце, куди йдуть за терміновими новинами. Що стосується Facebook, тут поки що тихо, що може бути справжньою катастрофою для цієї платформи. Вочевидь, це також стане великим подією для подкасту Келсі.
Цікаво, що команда Свіфт взагалі не оприлюднила новину про заручини на TikTok, ні на офіційній сторінці співачки, ні на фан-сайті “Taylor Nation”. Це досить дивно, адже TikTok має важливе значення для фанатів: він просуває певні пісні та створює тренди. Очевидно, для її команди важливо бути представленими на цій платформі та переконатися, що її музика доступна для використання. Вже з’явилося безліч відео з реакціями фанатів на новину про заручини на TikTok — але нічого від самої артистки.
Соціальні мережі можуть бути одним з небагатьох місць, де зірки трохи наздоганяють звичайних людей. Їхні команди намагаються брати приклад з органічного контенту, щоб зробити своїх клієнтів більш доступними та зрозумілими. Замість гучної обкладинки журналу чи офіційної прес-релізу, оголошення про заручини Свіфт і Келсі з’явилося спочатку в Instagram, поряд з щасливими моментами друзів з реального життя. Але це не робить їх такими ж, як ми.