Meta презентує перші справжні смарт-окуляри за 799 Доларів
1 min read

Meta презентує перші справжні смарт-окуляри за 799 Доларів

Компанія Meta представила свої нові смарт-окуляри з функцією штучного інтелекту, які мають вбудований дисплей.

Смарт-окуляри Meta Ray-Ban Display, які були презентовані генеральним директором Марком Цукербергом на заході, що відбувся в середу, 17 вересня, плануються до продажу за ціною 799 доларів США. Вони оснащені екраном, на якому можна відображати текстові повідомлення, відеодзвінки, фотографії та результати запитів до AI-сервісу Meta.

Особливості Meta Ray-Ban Display

У заяві Meta зазначається:

Екран не працює весь час — він розроблений для коротких взаємодій, які завжди під контролем користувача. Це не прив’язування телефона до обличчя, а можливість швидко виконувати щоденні завдання, не відволікаючись від основного процесу.”

Кожна пара окулярів постачатиметься разом із Meta Neural Band, EMG-браслетом, що перетворює сигнали м’язів користувача на команди для окулярів.

Перед виходом на ринок головний технолог компанії Meta Ендрю Босворт охарактеризував ці окуляри як “перший серйозний продукт” такого типу.

Запуск нового продукту є частиною стратегії Meta щодо розробки власної лінійки споживчої техніки в умовах конкуренції з такими компаніями, як Google і Apple.

“Це відчувається як те, що дозволяє тримати телефон у кишені більше протягом дня,” — висловився Босворт. Він додав, що, хоча телефони не зникнуть, окуляри надають зручніші можливості для взаємодії з найпопулярнішими функціями.

“Окуляри є ідеальним форм-фактором для особистих технологій, оскільки вони дозволяють залишатися в моменті, отримуючи доступ до всіх можливостей AI для покращення ваших комунікативних навичок, пам’яті та сенсорних здібностей,” — зазначив Цукерберг під час презентації.

Окуляри, які надійдуть у продаж 30 вересня, продаватимуться у магазинах Ray-Ban, Lenscrafters, Best Buy та в обмеженій кількості магазинах Verizon.

Раніше цього року були проведені дослідження щодо ролі AI у розвитку смарт-окулярів, у рамках інтерв’ю з Девідом Цзянем, колишнім виконавчим директором Google і головою компанії Viture, що займається смарт-окулярами.

Цзян зазначив, що AI робить смарт-окуляри “інтуїтивнішими та практичнішими для щоденного використання, чи то для стрімінгу, ігор або навігації у світі.”

Дослідження PYMNTS Intelligence показують, що люди часто використовують підключені пристрої для багаторазового виконання завдань, і смарт-окуляри дозволяють це. Ця універсальність є ключовою. Цзян поділився, що, коли він працював у Google, він побачив, чому Google Glass не отримали популярності.