Після продажу Spotify, співзасновники Anchor повернулися з Oboe — додатком для навчання на базі штучного інтелекту
1 min read

Після продажу Spotify, співзасновники Anchor повернулися з Oboe — додатком для навчання на базі штучного інтелекту

Спільно засновники, які продали свій попередній стартап Anchor компанії Spotify, запускають новий проект: Oboe — освітній додаток, що функціонує на основі штучного інтелекту та дозволяє всім створювати легкі позапланові курси на практично будь-яку тему, просто ввівши запит.

Ці курси можуть охоплювати безліч напрямків, таких як наука, історія, іноземні мови, новини, поп-культура, підготовка до змін у житті та інше. На етапі запуску Oboe — назва, натхнена коренем японського слова, що означає “вчитися” — надасть дев’ять різних форматів курсів. Це дозволяє користувачам навчатися в зручний для них спосіб, пояснив співзасновник Oboe Нір Зіхерман.

Зіхерман заснував компанію разом зі співзасновником Anchor Майклом Меньяно, залишивши Spotify в жовтні 2023 року і провівши невеликий період для відновлення. Він розповів, що його надихнуло працювати над продукцією в сфері штучного інтелекту для освіти після досвіду роботи над розвитком бізнесу аудіокниг Spotify, який забезпечував людям доступ до якісного навчального контенту, що заносився разом з підпискою на музику.

На відміну від чат-ботів, Oboe не вимагає участі у взаємних діалогах для навчання. Замість цього користувачі можуть обирати текстові та візуальні матеріали, аудіокурси, ігри, інтерактивні тести та інше.

Для тих, хто хоче навчатися на ходу, Oboe пропонує два аудіоформати. Один із них схожий на прослуховування лекції в університеті, тоді як інший нагадує подкаст NotebookLM від Google, оскільки включає двох ведучих, які детально обговорюють тему.

«Справжня магія полягає у внутрішній архітектурі, яку ми створили. І я б описав її як складну архітектуру з багатьма агентами, які працюють паралельно, коли ми складаємо курс», — говорить Зіхерман.

«Виклик полягає в тому, як створити курси, які є як високоякісними, так і повністю персоналізованими згідно з бажаннями користувача, і водночас генеруються дуже швидко. Все це відбувається за секунди», — додає він.

«Ми маємо агентів, які паралельно відповідають за все: від розробки архітектури курсу до перевірки базового матеріалу, написання сценарію для подкасту, збору реальних зображень з інтернету — не штучно згенерованих, а справжніх зображень для читацьких форматів, які ми пропонуємо», — підкреслює він.

Деякі з агентів Oboe перевіряють контент на точність, високу якість та персоналізацію відповідно до запитів користувача.

Курси мають бути легкими, захоплюючими та веселими. Крім того, команда Oboe працює над рекомендательним механізмом, який допоможе користувачам заглибитися в тему, якщо вони цього забажають. Це залишає вибір за користувачем, чи хоче він отримати загальні знання про нову тему, чи просунутися в глибину.

Це в поєднанні з різноманітними формами курсів допоможе Oboe залучити ширшу аудиторію, вважає команда.

«Для мене освіта асоціюється з більш формальними академічними умовами й типами рекомендованих програм, до яких студенти звикли у своєму підростанні», — каже Зіхерман. «Але насправді всі ми — вічні учні… Багато часу, проведеного в інтернеті, витрачається на те, щоб краще розуміти речі, але правда в тому, що інтернет був створений, щоб привернути нашу увагу, а не ефективно навчати».

«Ми дуже раді створити платформу, яка має бути одним місцем, що задовольняє це вроджене прагнення до знань, яке є в кожній людині», — підкреслив він.

На етапі запуску користувачі можуть безкоштовно прослухати будь-який курс, створений іншими, та мати можливість створювати до п’яти безкоштовних курсів на місяць. Після цього доступні два платних рівня: Oboe Plus, що пропонує 30 додаткових курсів за 15 доларів на місяць, та Oboe Pro, який надає 100 курсів за 40 доларів на місяць.

Послуга спочатку буде доступна в веб-версії (та мобільній версії), але в розробці є також нативні програми для iOS та Android.

Команда Oboe складається з п’яти повноцінних працівників, включаючи Зіхермана. Меньяно залишається повноцінним партнером у венчурній компанії Lightspeed, але входить до ради Oboe і поділяє титул співзасновника.

Раунд початкових інвестицій стартапу в 4 мільйони доларів очолила компанія Eniac Ventures, яка також очолювала початкову частину Anchor. Раунд також включає інвестиції від Haystack, Factorial Capital, Homebrew, Offline Ventures, Скотта Бельскі, Кевона Бейкпура, Нікіти Біера, Тіма Ферріса та Мета Лібера.