
Алгоритм Тепер Стягне З Вас Плату: Штучний Інтелект Проникає У Витрати На Подорожі
У розпалі літа мандрівники мають бути обережними, оскільки системи штучного інтелекту можуть виявити інциденти та неналежну поведінку, які могли б залишитися непоміченими для людського персоналу.
Прокатна компанія Hertz, яка також володіє брендами Dollar та Thrifty, використовує штучний інтелект для перевірки автомобілів на наявність пошкоджень до та після оренди, автоматично стягуючи з клієнтів кошти за виявлені системою проблеми, як повідомляє газета.
Так сталося з парою, яка орендувала автомобіль у Hertz в міжнародному аеропорту Хартсфілд-Джексон в Атланті. Людський працівник підтвердив, що автомобіль в порядку, але штучний інтелект виявив вмятину і стягнув з них 195 доларів — 80 доларів за пошкодження та 115 доларів зборів.
Hertz, Dollar та Thrifty також впроваджують цю систему в міжнародних аеропортах Ньюарка Ліберті, Шарлотт-Дуглас, Фенікс Скай Харабор, Тампа та Джордж Буш Інтерконтинентал в Х’юстоні.
Європейська компанія з прокату Sixt також впровадила подібні практики. Проте компанія Enterprise Mobility, яка управляє брендами Enterprise, National та Alamo, запевнила, що не використовує таких технологій. Avis Budget Group, до складу якої входять Avis, Budget та Payless, тестувала системи штучного інтелекту для перевірки пошкоджень, але стверджує, що наразі процес контролюють люди.
Представник Hertz повідомив, що цифрові перевірки автомобілів забезпечують «необхідну точність, об’єктивність та прозорість процесу — що дає нашим клієнтам більше впевненості, що з них не стягнуть плату за пошкодження, які не відбулися під час оренди, а також спрощує процес вирішення питань у разі виникнення збитків.»
З 500 000 автомобілів, які були перевірені, більше 97% виявилися без пошкоджень, повідомляє Hertz. Звичайний знос не враховується, як стверджує компанія.
Представник Sixt зазначив, що їхні клієнти «цінують прозорість — і ми це серйозно сприймаємо. Тому ми фотографуємо кожен автомобіль у певних локаціях, таких як аеропорти, перед та після кожної оренди та надаємо ці зображення. Незважаючи на те, що передові технології допомагають нам, рішення завжди приймаються людьми. Якщо виявлено потенційні пошкодження, їх ретельно розглядає наш підготовлений персонал для забезпечення справедливих та орієнтованих на клієнта результатів.»
Компанія Click-ins, що використовує штучний інтелект та власну систему для виявлення пошкоджень авто, повідомила, що страхові компанії, аукціонні будинки та інші організації застосовують штучний інтелект для більш точної оцінки пошкоджень автомобілів, автоматизації процесу обробки заявок і уникнення суперечок.
Серед інших компаній, що пропонують аналогічні послуги перевірки автомобілів на основі штучного інтелекту, — UVEye, яка є партнером Hertz, а також CCC Intelligent Solutions, Tractable, Solera та Snapsheet.
Готелі впроваджують технології
Готелі також рухаються в подібному напрямку. Джордан Голландер, співзасновник платформи HotelTechReport.com, повідомив, що багато готелів вже експериментують із штучним інтелектом, хоч і без автоматизованого білінгу.
Деякі готелі використовують датчики на основі штучного інтелекту для виявлення проблем з якістю повітря та накладають штрафи за куріння або використання вейпів — але не завжди з точністю, зазначив Голландер. «Іноді, коли хтось використовує фен або аерозоль, гості отримують рахунки на 500 доларів, навіть не запалюючи сигарету.»
Голландер застеріг, що готелям слід бути обережними. «Є ризик негативної реакції, якщо готелі почнуть стягувати плату з гостей виключно на основі даних алгоритму. У момент, коли гість отримує рахунок і не може отримати чітку відповідь про причину або спосіб перевірки, ви потрапляєте в небезпечну ситуацію,» — зазначив він.
Додаткова інформація:
Компанія CarMax розширює впровадження систем перевірки автомобілів, заснованих на штучному інтелекті.
Генеральний директор Pershing Square Білл Акахн пропонує партнерство Hertz з Uber у сфері автономних автомобілів.
Готелі Wyndham підкреслюють ініціативи, пов’язані з штучним інтелектом, на тлі рекордного зростання кількості номерів.