Маск Інтегрує Рекламу В Чат-бот X
1 min read

Маск Інтегрує Рекламу В Чат-бот X

Ілон Маск планує дозволити компаніям рекламу своїх брендів у чат-боті штучного інтелекту (ШІ) Grok, який працює на платформі X.

Як повідомляє Financial Times, Маск в ході живого обговорення з рекламодавцями, яке транслювалося на соціальній мережі, зазначив, що компанія дозволить маркетологам платити за покази у рекомендаціях чат-бота Grok.

“Наша основна увага була зосереджена на створенні Grok найбільш розумним і точним ШІ у світі, і я вважаю, що нам це в значній мірі вдалося. Тепер ми зосередимося на тому, як оплатити ці дорогі графічні процесори,” – сказав Маск, натякаючи на дорогі чіпи, необхідні для роботи ШІ-додатків.

“Якщо користувач намагається вирішити проблему, звертаючись до Grok, тоді реклама конкретного рішення буде ідеальною на той момент,” – додав він, проте не надав додаткових деталей стосовно монетизації.

Grok було представлено у листопаді 2023 року як продукт стартапу Маска xAI. Ця компанія придбала X, раніше відомий як Twitter, у березні за 45 мільярдів доларів.

Згідно з повідомленням FT, Маск також обговорив плани щодо подальшої автоматизації рекламного процесу для брендів та покращення таргетингу реклами за допомогою технологій xAI. А до злиття, команда з реклами X зіштовхувалася з труднощами у відображенні реклами для цільової аудиторії, за інформацією джерел в компанії.

Кілька рекламних директорів повідомили FT, що вони хочуть, щоб компанії, що працюють у сфері ШІ, продавали рекламні місця у своїх чат-ботах. Однак, такі компанії, як OpenAI, уникають подібних планів через хвилювання щодо можливого негативного сприйняття з боку споживачів.

Водночас, бренди та рекламні агентства тестували органічні способи просування своїх продуктів у пошукових результатах чат-бота, публікуючи контент, який, на їхню думку, має більше шансів бути обраним ШІ.

Google, зі свого боку, розпочав тестування розміщення реклами у розмовах з AI-чат-ботами як способу захистити свій важливий рекламний бізнес.

Кавех Вахдат, президент маркетингової компанії RiseOpp, зазначив, що рішення Google було “меншою мірою про короткострокову монетизацію і більше про захист довгострокового контролю над шаром виявлення в інтернеті.”

На думку Вахдата, зростаючи популярність AI чат-ботів, Google ризикує втратити поведінкові дані і рекламні площі, на яких базується його бізнес-модель.

“Шляхом попередньої комерціалізації взаємодій з чат-ботами компанія намагається знову стверджувати свій контроль,” – сказав він. “Але в той момент, коли її ринкова домінанта вже підлягає антимонопольному контролю, це може посилити регуляторний тиск.”