Ураза даних у французькому телекомунікаційному гіганті Bouygues торкнулася мільйонів абонентів
1 min read

Ураза даних у французькому телекомунікаційному гіганті Bouygues торкнулася мільйонів абонентів

Bouygues Telecom, третій за величиною оператор зв’язку у Франції, підтвердив факт кібератаки та витоку даних, які торкнулися мільйонів його клієнтів.

У заяві, розміщеній на своєму веб-сайті, телекомунікаційний гігант повідомив, що зловмисники змогли отримати доступ до особистої інформації 6,4 мільйона користувачів. Bouygues виявила кібератаку 4 серпня, проте не надала інформації про те, коли проблема була усунена.

На окремій сторінці, присвяченій жертвам кібератаки, компанія Bouygues зазначила, що викрадені дані містять контактну інформацію клієнтів, дані про контракти, цивільний стан (або дані компанії, якщо абонент є підприємцем), а також IBAN, або міжнародні номери банківських рахунків.

Bouygues повідомила, що має близько 26,9 мільйона мобільних клієнтів.

Інформацію про кібератаку було передано французькій агенції з захисту даних CNIL.

На момент публікації, веб-сторінка Bouygues, присвячена кібератаці, містила прихований тег “noindex” в своєму вихідному коді, який наказує пошуковим системам ігнорувати цю сторінку, ускладнюючи її знаходження в Інтернеті.

Представник Bouygues не відповів на запит про коментарі стосовно деталей кібератаки або чому сторінка була прихована від пошукових систем.

Новини про витік даних з’явилися незабаром після кібератаки на французького телекомунікаційного гіганта Orange, найбільшого оператора зв’язку в країні та одного з найбільших у світі. 29 липня Orange попередила клієнтів про можливі збої в роботі через “ізоляцію потенційно постраждалих послуг”. Orange обслуговує понад 290 мільйонів клієнтів по всьому світу.