Цукерберг: Штучний інтелект підвищив час перебування користувачів на Facebook та Instagram у другому кварталі
1 min read

Цукерберг: Штучний інтелект підвищив час перебування користувачів на Facebook та Instagram у другому кварталі

Генеральний директор Meta Марк Цукерберг відзначив, що штучний інтелект сприяв збільшенню часу, який користувачі проводять у додатках компанії в другому кварталі. Незважаючи на зростаючі скарги споживачів щодо надмірної кількості неякісного контенту, створеного штучним інтелектом — так званого “AI slop” — Meta запевняє, що їхні системи штучного інтелекту стали більш ефективними у допомозі користувачам знаходити релевантний контент.

“Штучний інтелект суттєво покращує нашу здатність показувати людям контент, який їм здасться цікавим та корисним,” — зазначив Цукерберг під час конференції для інвесторів, присвяченій фінансовим результатам другого кварталу. “Покращення наших рекомендованих систем підняло їхню якість настільки, що це призвело до 5% збільшення часу, проведеного на Facebook, та 6% на Instagram лише за цей квартал.”

Загалом, Meta оцінює, що більше 3,4 мільярда людей щодня використовували один із додатків “сім’ї додатків” — Facebook, Instagram, Messenger чи WhatsApp — у червні. Це число зросло на 6% у річному обчисленні та допомогло підвищити загальний дохід від сім’ї додатків до 47,1 мільярда доларів, що на 22% більше в порівнянні з минулим роком.

Крім того, компанія повідомила, що час перегляду відео зріс на 20% у річному обчисленні в цьому кварталі, що також пов’язано з оптимізацією систем ранжування Meta та їхньою роботою над просуванням більш оригінального контенту в Instagram.

Конкурент Meta, Threads, також спостерігає зростання часу, проведеного користувачами, завдяки “впровадженню великих мовних моделей,” зазначила компанія.