DCL Logistics Інтегрує Штучний Інтелект у Систему Доставки для Електронної Торгівлі
1 min read

DCL Logistics Інтегрує Штучний Інтелект у Систему Доставки для Електронної Торгівлі

DCL Logistics розширила можливості своєї платформи виконання замовлень для брендів в галузі електронної комерції, впровадивши движок доставки SelectShip, який працює на основі штучного інтелекту.

SelectShip спрощує доставку посилок, автоматизуючи рішення щодо відправлення та оптимізуючи кожне замовлення за швидкістю, вартістю та надійністю, йдеться у прес-релізі компанії, розміщеному у вівторок.

Даний движок доставки забезпечує маршрутизацію на основі штучного інтелекту, автоматичний вибір перевізника та послуг, вбудоване дотримання норм і перевірку маркування, прозоре виставлення рахунків та розрахунки всіх витрат, включаючи паливо, надбавки та інші збори.

Відповідно до прес-релізу, рішення вже використовується провідними брендами електронної комерції, що дозволило знизити витрати на доставку в середньому на 12-19%, скоротити час транзиту з двох ключових об’єктів з 3.1 до 2.3 днів при стандартній доставці та уникнути надбавок за зони доставки у більш ніж 95% випадків.

Оскільки SelectShip інтегрований у платформу виконання DCL, клієнтам не потрібно нових інструментів, інформаційних панелей або налаштувань.

“Доставка посилок стала найбільш помітною та жорсткою частиною досвіду електронної комерції,” – зазначив президент DCL Logistics Дейв Ту у прес-релізі. “SelectShip відображає нашу переконаність в тому, що партнери з виконання повинні не лише надавати програмне забезпечення, але й володіти системами та процесами, на які можуть покластися бренди.”

В реальному часі маршрутизацію SelectShip забезпечує платформа Shipium, що має API на першому місці в своїй архітектурі. Виконання здійснюється командою транспорту DCL.

“SelectShip відображає, якою повинна бути сучасна логістична інфраструктура,” – додав генеральний директор і співзасновник Shipium Джейсон Мюррей. “Бренди отримують адаптивну продуктивність на основі ШІ без витрат на управління правилами, перевізниками чи розрізненими інструментами.”

Співпраця PYMNTS Intelligence та Carat by Fiserv під назвою “Data-Driven Advantage: Як продуктові та роздрібні торговці можуть прискорити зростання” виявила, що компанії, які не можуть ефективно використовувати дані, відстають від своїх більш обізнаних конкурентів.

Наприклад, у звіті зазначено, що продуктові та непогодові роздрібні торговці, які готові до роботи з даними, показали більш ніж у п’ять разів більший зріст доходів у порівнянні з тими, хто не готовий до роботи з даними.

Ще один звіт, що виник у співпраці PYMNTS Intelligence та Corcentric, “Цифрові платежі: Модернізація процесів закупівель,” показав, що роздріб та виробничі компанії інвестують у цифрові технології для поліпшення процесів закупівель та обмеження бізнес-перерв.