
Poe від Quora представила API для розробників з доступом до різноманітних моделей ШІ
Платформа штучного інтелекту Poe оголосила про запуск API, який дозволяє розробникам з легкістю отримувати доступ до різних моделей або ботів для своїх застосунків.
API не потребує окремої плати. Врахування використання відбувається через існуючі підписні плани Poe, де кожен виклик моделі коштує певну кількість балів. Наприклад, генерація низькоякісного зображення через GPT-4o у співвідношенні 1:1 та розмірі 1024 x 1024 коштує 328 балів.
На сьогоднішній день плани Poe включають підписку за $4.99 на місяць (10,000 балів на день), за $19.99 на місяць (1 мільйон балів на місяць), за $49.99 на місяць (2.5 мільйона балів на місяць), за $99.99 на місяць (5 мільйонів балів на місяць) та за $249.99 на місяць (12.5 мільйонів балів на місяць).
Розробники також зможуть купувати додаткові бали за ставкою $30 за 1 мільйон токенів. Додаткові токени не мають фіксованого пакета, тому клієнти можуть сплачувати будь-яку суму для отримання токенів за цією ставкою.
За допомогою цього API розробники зможуть розвивати інструменти, такі як Cursor, Cline, Continue, Roo та інші, які працюють з API для завершення чатів, сумісними з OpenAI. На платформі наразі доступно більше 100 моделей для генерації голосу, тексту, зображень і відео.
Ці мультимодальні моделі включають Imagen 4, GPT Image 1, Flux Kontext, Seedream 3.0, Veo 3, Runway Gen 4 Turbo, Kling 2.1, ElevenLabs та Lyria.
«На даний момент ми працюємо над можливістю для розробників використовувати приватного бота, створеного на Poe, через API. Крім того, розглядаємо покращення управління ключами для розробників у продукті API», — розповів Гарт Джонс, керівник продуктової діяльності Poe для творців і розробників.
Хоча API надає спосіб для розробників використовувати різні моделі, Poe також пропонує інструменти для споживачів. Раніше в цьому році компанія представила новий спосіб створення додатків на основі штучного інтелекту, а також шаблони для створення серверних ботів, ботів для запитів та ботів для генерації зображень.
На даний момент розробникам доведеться вручну обирати та керувати використанням моделей. Джонс зазначив, що компанія розгляне можливість додавання функціоналу управління бюджетом у майбутньому, спираючись на відгуки розробників.