Meta Планує Четверту Перебудову Команд Штучного Інтелекту За Шість Місяців
1 min read

Meta Планує Четверту Перебудову Команд Штучного Інтелекту За Шість Місяців

Meta, компанія, що займається технологіями, проводить чергову реорганізацію своїх зусиль у сфері штучного інтелекту, що вже є четвёртою за останні шість місяців.

Згідно з інформацією, новий підрозділ штучного інтелекту компанії, Meta Superintelligence Labs, буде розділений на чотири групи. Про це повідомили джерела, знайомі з ситуацією.

Ці джерела інформують, що до складу чотирьох груп увійде нова лабораторія, що отримала назву “TBD Lab” (тобто “ще має бути визначено”), а також команда, що зосередиться на продуктах, таких як Meta AI Assistant. Окрім цього, передбачено формування групи, яка займатиметься інфраструктурою, і лабораторії Fundamental AI Research, що фокусується на довгострокових дослідженнях.

Компанія Meta поки що не прокоментувала цю ситуацію.

Зміни відбуваються на тлі складних часів для зусиль Meta в області штучного інтелекту, оскільки нещодавно компанія витратила мільярди доларів на залучення колишнього CEO Scale AI Олександра Ванга та екс-CEO GitHub Ната Фрідмана для спільного керівництва Meta Superintelligence Labs.

Водночас Meta активно наймає нових спеціалістів, залучаючи десятки експертів з конкурентних компаній, таких як OpenAI, Anthropic та Google.

Джерела розповідають, що ветерани цих технологічних гігантів братимуть участь у новому проекті, малюнку в чотирьох квадратах. Наприклад, Джек Рей, який приєднався до Meta з Google, має очолити процес попереднього навчання, у якому моделі штучного інтелекту навчаються передбачати текст з трильйонів слів, отриманих з Інтернету та інших джерел.

У цій зв’язку, Meta також стикалася з критикою стосовно практик конфіденційності навколо свого AI помічника. Раніше в цьому місяці в одному з оглядів зазначалося, що інструмент може публічно ділитися запитами користувачів, а його додатки потенційно використовують технічну прогалину, яка дозволяє відстежувати користувачів Android без їх відома.

Споживачі вже мають занепокоєння щодо конфіденційності, пов’язані з генеративним штучним інтелектом. Дослідження підтверджує, що 36% користувачів генеративного ІІ переживають через можливість того, що ці платформи можуть поділитися або неналежно використати їх особисту інформацію, в той час як 33% тих, хто не використовує ці технології, ухиляються від їх впровадження через аналогічні побоювання.

Тим часом повідомлялося про обережність деяких компаній щодо впровадження штучного інтелекту, що часто зумовлено занепокоєнням щодо витрат. Дослідження свідчить, що 46,7% підприємств вказують на витрати на впровадження як головну проблему.

Хоча вартість моделей знизилася з 2022 року, загальна вартість володіння “виявилася стійкою до зниження”, зазначив Муат Джуаді, засновник SearchQ.AI. “Справжні витрати полягають у прихованій інфраструктурі, включаючи команди по обробці даних, дотриманні вимог безпеки, постійному моніторингу моделей та архітекторах інтеграції, які необхідні для зв’язування ІІ з існуючими системами.”