Штучний інтелект у режимі пошуку Google розширює свої горизонти та вдосконалюється
1 min read

Штучний інтелект у режимі пошуку Google розширює свої горизонти та вдосконалюється

У рамках глобальної експансії, компанія Google оголосила про впровадження нових функцій у режимі штучного інтелекту (AI Mode), починаючи з бронювання ресторанів. Тепер, якщо ви є підписником Google AI Ultra, ви можете запитати AI Mode про резервування столика в ресторані, вказавши такі деталі, як дата, час, місце, кількість людей та тип їжі, яку ви бажаєте. AI Mode просканує платформи з бронювання та веб-сайти, щоб знайти вільні столики, які відповідають вашим вимогам.

Після цього ви зможете обрати з переліку ресторанів і запропонованих часів, а AI Mode надасть вам пряме посилання на сторінку бронювання, щоб завершити процес резервування. Google повідомляє, що співпрацює з OpenTable, Resy, Tock, Ticketmaster, StubHub, SeatGeek, Booksy та іншими платформами для реалізації цієї функції. Підписники можуть випробувати її, активувавши експеримент “Агентні можливості в режимі AI” у Labs.

Крім того, Google налаштовує відповіді AI Mode більш персоналізовано для користувачів у США, які брали участь в експерименті AI Mode у Labs. Ця функція наразі доступна лише для тем, які стосуються харчування, і дозволить AI Mode звертатися до попередніх розмов та враховувати місця, які ви шукали чи на які натискали раніше, для отримання більш релевантних результатів. Тобто, коли ви запитаєте AI Mode про рекомендації для обіду, він може врахувати, що ви раніше шукали італійські ресторани або віддаєте перевагу веганській їжі.

Google також надає користувачам у США можливість ділитися результатами AI Mode за допомогою посилання. Тепер ви можете натиснути нову кнопку “Поділитися”, щоб скопіювати посилання на чат і вставити його у повідомлення, дозволивши своїм друзям чи родині продовжити пошук з того місця, на якому ви зупинилися. Google зазначає, що ви маєте змогу переглядати та видаляти спільно поділені посилання у будь-який час.