
Компанія Browser представляє нову підписку на AI-браузер за 20 доларів на місяць
Компанія Browser представила нову платну підписку Pro для свого веб-браузера Dia, яка активно використовує функції штучного інтелекту. Вартість підписки становить 20 доларів на місяць, що надає безмежний доступ до чатів і можливостей, що базуються на AI.
Введення платної версії означає, що безкоштовні користувачі тепер зіткнуться з обмеженнями у використанні функцій AI. Хоча деталі обмежень не були уточнені, генеральний директор Джош Міллер зазначив, що браузер залишиться безкоштовним для тих, хто користується AI-функціями “декілька разів на тиждень”.
Міллер також вказав на плани стартапу створити декілька тарифних планів з цінами від 5 доларів на місяць до кількох сотень доларів, а нинішній тариф за 20 доларів є лише одним з варіантів на основі різних наборів функцій.
На початку цього тижня користувачі на Reddit та Threads помітили, що компанія Browser ненавмисно зробила план Pro доступним в інтернеті. Проте компанія швидко видалила цю інформацію. В даний час підписку було відновлено, і доступ до неї можливий через налаштування Dia.
Компанія Browser, яка раніше розробила браузер Arc, залучила 128 мільйонів доларів від інвесторів, серед яких Pace Capital, Next Play Ventures, а також відомі керівники технологічних компаній, такі як Джефф Вайнер з LinkedIn, Еван Вільямс з Medium, Ділан Філд з Figma, Акшай Котарі з Notion та Джейсон Уорнер з GitHub. Цей план Pro став першим доходом компанії від підписних послуг.
Стартап стикається з посиленням конкуренції у сфері браузерів з підтримкою AI. Браузер Comet від Perplexity набирає популярність, Opera готує свій браузер Neon, а такі гравці, як Google та Microsoft, також інтегрують свої AI-асистенти у свої браузери.