
Google Впроваджує Агентивні Можливості в Штучний Інтелект Пошуку
Компанія Google впроваджує нові можливості з розвиненого штучного інтелекту (ШІ) у своєму пошуковому інструменті.
Ці можливості, про які оголосили у четвер, будуть запроваджені спочатку для бронювання столиків у ресторанах, з подальшими планами розширити їх на записи до місцевих сервісів та продаж квитків на заходи у партнерстві з платформами на кшталт OpenTable, Ticketmaster, StubHub та SeatGeek.
«Наприклад, тепер ви можете запитати про бронювання столика на вечерю з друзями, вказавши кілька параметрів і вподобань — таких як кількість осіб, дата, час, місцезнаходження та обране меню — і AI Mode спростить цей процес», — зазначила компанія у своєму блозі.
«Шукаючи через кілька платформ бронювання та веб-сайтів, він знайде реальну доступність ресторанів, що відповідають вашим специфічним вимогам — і надасть вам відібраний список ресторанів з вільними місцями для бронювання. AI Mode виконує всю підготовчу роботу і прямо посилає вас на сторінку бронювання, щоб ви могли легко завершити процес та підтвердити своє бронювання.»
Крім того, Google зазначає, що додасть більше функцій персоналізації, що дозволить американським користувачам, які беруть участь в експерименті AI Mode у Google Labs, отримувати результати, адаптовані до їх вподобань та інтересів.
Якщо хтось запитає: «У мене є лише година, порадьте швидке місце для обіду», AI Mode може використати їхні попередні запитання та місця, які вони шукали, щоб запропонувати варіанти.
Наразі доступний у США, Індії та Великій Британії, Google повідомив про розширення досвіду пошуку з ШІ на понад 180 нових країн та територій англійською мовою.
«Тепер ще більше людей можуть ставити уточнені, складні запитання та продовжувати відкривати різноманіття вебу. Ми з нетерпінням чекаємо на розширення доступу до ще більшої кількості мов і регіонів найближчим часом», — додала компанія.
Цей анонс з’явився через день після того, як Google оголосила про заміну свого майже десятирічного Google Assistant на чат-бота, який є більш розумним та інтуїтивно зрозумілим, і працює на найсучаснішій моделі ШІ компанії — Gemini.
Gemini для домашніх пристроїв замінить Google Assistant, з раннім доступом, що почнеться у жовтні, — написав Аніш Катукаран, головний директор з продуктів Google Home і Nest, у пості в блозі компанії.
«Ви все ще будете говорити ‘Привіт, Google’, щоб почати, але ваші взаємодії відчуватимуться принципово новими», — зазначено в дописі. «Gemini розуміє контекст і виконує завдання, ми замінюємо жорсткі команди, щоб ви могли використовувати більш нюансовані або складні запити.»