
UFC Використовує Штучний Інтелект для Поліпшення Прямого Транслювання ММА Подій
Ultimate Fighting Championship (UFC), компанія, що організовує події змішаних єдиноборств, використовує штучний інтелект (ШІ) для детального аналізу кожного удару, кік чи теки для шанувальників спорту, які дивляться бої в живу.
Згідно з інформацією, UFC впроваджує платформу генеративного ШІ, відому як Insights Engine, для надання аналітики, статистики та графіки в реальному часі фанам UFC через свої трансляції та соціальні мережі.
Алон Коен, старший віце-президент з досліджень та розробок в UFC, зазначив, що Insights Engine покращує оповідь для шанувальників, надаючи можливості, такі як розширений аналіз живих боїв, виділення тенденцій бійців та прогнозування можливих результатів боїв.
Побудована на основі платформи штучного інтелекту IBM watsonx та потужних великих мовних моделей Granite, UFC Insights Engine збирає та аналізує дані в режимі реального часу під час боїв, перетворюючи цю інформацію на графіку, статистику та коментарі для глядачів, які показуються під час трансляцій, подій та в соціальних мережах.
Фокус на бої дозволяє фанам краще зрозуміти суперництва, інтерпретувати суддівські рішення та визначити, хто має перевагу.
Наприклад, система може підкреслити повернення аутсайдера або тактичний маневр ветерана в заключних раундах, що допомагає зрозуміти події та підвищити емоційне залучення.
“Це формує сюжетні лінії, які є основою найбільш важливого продукту, що створює UFC,” зазначив Коен.
Штучний інтелект впроваджується в нову еру спорту, охоплюючи різноманітні види діяльності, від футболу,soccer та бейсболу до бігу, тенісу та навіть аеробіки.
В різних видах спорту “ШІ став беззвучним MVP, аналізуючи дані, оптимізуючи результати, запобігаючи травмам та покращуючи враження фанатів,” пише PYMNTS у звіті за квітень.
Підтримка працівників
Штучний інтелект змінює не лише те, як фанати дивляться бої, але й те, як співробітники UFC працюють за лаштунками.
“У всіх, хто виконує проактивні ролі на роботі, є чимало невиконаних завдань,” сказав Коен, додавши, що ШІ може допомогти командам оптимізувати рутинні завдання і зосередитися на більш цінних проектах.
Однак він попередив про поспішний запуск. Коен підкреслив, що ШІ — це не просто чергове технічне оновлення; це вимагає продуманого планування, взаємодії між відділами та робочої культури, яка підтримує експерименти.
“Вам потрібно дати їм час і ресурси,” зазначив він. “Тон має задаватися з самого верху, що це безпечно — і ви можете зазнати невдачі.”
Дозволивши працівникам досліджувати технології, Коен додав, що це критично важливо для визначення, де ШІ справді допомагає, а де більш доцільним може бути ручна праця.
Хотя використання ШІ UFC добре помітне під час трансляцій, Коен звернув увагу, що в багатьох випадках найбільш ефективні рішення ШІ — це ті, які залишаються непоміченими.
В якості прикладу він навів використання технології розпізнавання облич у стадіоні Доджерс у Лос-Анджелесі, яка дозволяє фанам входити без фізичного квитка.
Система, що називається “Go-Ahead Entry,” використовує камеру для автоматичної аутентифікації фанів. Користувачі повинні завантажити додаток MLB Ballpark та завантажити свої селфі завчасно. Вони проходять спеціальними стежками на стадіоні.
Коен зазначив, що це ШІ працює за лаштунками, так що люди не звертають уваги на технології. Натомість, “ви просто кажете: ‘Цей досвід був значно легшим.’”