
Генеральний директор Pinterest зазначає, що до агентивного шопінгу ще далеко
Pinterest заявила, що може стати «штучним помічником у покупках»
Генеральний директор Pinterest Білл Реді під час другого квартального звіту для інвесторів зазначив, що соціальний додаток може вважатися «штучним помічником у покупках». Він вважає, що концепція самостійних AI-агентів, які здійснюватимуть покупки від імені користувачів, ще залишається далекою перспективою.
Коментарі були зроблені у відповідь на запитання про ці AI-агенти, що можуть вплинути на пошукові канали та бізнеси на кшталт Pinterest, який займає позицію на ранніх стадіях процесу покупки – в момент, коли користувачі шукають ідеї, які згодом можуть перерости у покупки.
Інвесторам ймовірно непокоїть той факт, що, якщо штучний інтелект почне краще розуміти інтереси користувачів, він може спрямовувати їх до здійснення покупок через свої власні рекомендації, замість того, щоб користуватися платформами на кшталт Pinterest.
«Я вважаю, що ідея агента, який просто купує все за вас, не є реалістичною зараз…», – зазначив Реді під час звіту. «Це буде дуже тривалий процес, щоб користувачі почали сприймати це. Люди не готові довірити все іншим — хіба що для надзвичайно утилітарних задач», – додав він.
Проте він закликав сприймати Pinterest як штучного помічника у покупках, підкресливши, що компанія зазвичай так про себе не говорить, оскільки це не так користувачі сприймають платформу.
«Але, коли користувачі кажуть, що “Pinterest мене розуміє”, це тому, що вони можуть відкрити додаток, а він запропонує їм речі, якими вони дійсно зацікавлені, що співпадає з їхнім смаком та стилем, як справжній особистий помічник», – повідомив він.
Компанія охарактеризувала цей період, коли бізнеси шукають нові способи створення AI-досвідів, як «кембрійський момент» і підкреслила, які вже AI-технології використовуються. Це включає в себе системи рекомендацій та персоналізації на базі штучного інтелекту, використання власних AI-моделей (у тому числі мультимодальних, що поєднують текст і зображення), візуальні пошукові системи, розмовний пошук та підвищену ефективність реклами за допомогою штучного інтелекту.
Не були висвітлені зростаючі занепокоєння користувачів щодо того, що Pinterest заповнений контентом, створеним штучним інтелектом, який часто є низької якості. Ситуація дійшла до такого рівня, що в цьому році Pinterest змушений був запровадити новий набір інструментів для боротьби з цим, таких як маркування AI-згенерованих зображень та контролі для фільтрації AI-генераційних пінів. Також не згадувалися масові заборони користувачів, що, як вважають, пов’язані з надмірною залежністю від погано налаштованих AI-систем модерації.
Під час звіту Реді також обговорив, як Pinterest намагається конкурувати за таланти в сфері AI, зазначивши, що люди, які хочуть працювати в компанії, дбають про використання штучного інтелекту у благих цілях.
«Ми дійсно сильно впливаємо на місію, з точки зору настроювання AI на позитив, створюючи більш позитивну альтернативу тому, що відбувається в соціальних мережах», – сказав він.
Акції Pinterest впали після публікації звіту, оскільки компанія повідомила про добрі продажі, з доходом у 998 мільйонів доларів, проте прибуток на акцію в 33 центів (відкориговано) виявився нижчим за очікування аналітиків, які прогнозували 35 центів. Компанія також зазначила, що понад половини її щомісячних користувачів — це молодь покоління Z, а кількість чоловічих користувачів зросла на 95% у річному обчисленні.