
Шулери Call of Duty скаржаться після нової хвилі масових банів від Activision
У кількох гравців популярного шутера від першої особи Call of Duty виникли проблеми минулого тижня, коли їх назавжди заблокували в грі через використання відомого чит-програми.
Відеоігровий стример ItsHapa повідомив на платформі X про те, що гравці Call of Duty, які користувалися читом ArtificialAiming, відомим постачальником читів, що існує понад 19 років, стали жертвами “масової хвилі заборон”. Це означає, що бани є незворотними, і користувачі не можуть створювати нові акаунти. Стример також опублікував кілька скріншотів з приватного форуму, де учасники ArtificialAiming, особливо ті, хто використовував чит для Call of Duty: Black Ops 6, жалкували про забанені акаунти.
“Це був довгий шлях. [Гру] всім,” написав один із користувачів.
“Сьогодні втратив обидва свої основні акаунти, один з яких існував майже 4 роки з усіма майстрами камуфляжів… думаю, я вже прощаюсь з [Call of Duty]…. ризик, на який ми всі пішли,” зазначив інший.
“Для мене це все [я] йду,” висловився ще один гравець.
“Так само 🙁,” додав ще один користувач.
Ніл Вуд, представник Activision, компанії-видавця серії Call of Duty, підтвердив у TechCrunch, що були зафіксовані випадки блокування акаунтів, і це стосується не лише користувачів чит-програми ArtificialAiming. Вуд відмовився уточнити, скільки гравців стало жертвами цієї хвилі. У минулому такі хвилі спрацьовували на сотні тисяч гравців одночасно.
“Наші останні заходи з накладення санкцій порушили діяльність кількох постачальників чит-програм, відключивши їх інструменти та заборонивши їх користувачам. Ми залишаємось відданими боротьбі з тими, хто загрожує нашій спільноті — читерам, розробникам читів та усіма, хто підриває чесність гри,” йдеться у заяві Activision.
Людина, яка добре знайома зі сферою чит-програм, розповіла TechCrunch, що ArtificialAiming є великою та відомою компанією з розробки чит-програм, але за останні кілька років їхні читацькі інструменти стали частіше виявлятися.
У дописі на форумі в 2021 році, особа, схоже, співробітник ArtificialAiming, відзначила, що за 14 років роботи у цій компанії вони стверджували, що “читери перемогли”, оскільки компанії з відеоіграми змушені витрачати мільйони доларів на боротьбу з ними.
“Схоже, що немає жодного дня, коли античитери не намагаються нас дратувати. Проте факт, що існують сотні тисяч читерів, і багато з них походять саме з ArtificialAiming, свідчить про те, що ми ще не програли,” зазначили вони.
Чити в відеоіграх можуть стати дуже великим бізнесом. У 2021 році китайська поліція арештувала групу осіб, які працювали для “найбільшої у світі” організації з читів для популярного шутера “PUBG Mobile.” Власник і засновник цього програмного забезпечення сказав, що заробив щонайменше 77 мільйонів доларів на розробці читів. Інші розробники читів також заявляли про мільйонні доходи або, принаймні, про достатній прибуток, щоб не працювати протягом кількох років. Проте деяким з них довелося повернути мільйони доларів компаніям-розробникам після успішних судових позовів.
У останні роки, реагуючи на зростаючу популярність і складність читів у відеоіграх, компанії посилили свої команди та технології в боротьбі з читами, запроваджуючи античит-системи, які працюють на рівні ядра, що дозволяє відеоігровим компаніям контролювати майже все, що відбувається на комп’ютері.
Activision запустила свою античит-систему Ricochet на рівні ядра у 2021 році, крокуючи за прикладом інших великих компаній, таких як Riot Games, яка випустила свою власну систему на базі ядра у 2020 році.