CFTC Прагне Дізнатися Думку Про Ідею Лістингу Спотових Криптовалют На Зареєстрованих Біржах
1 min read

CFTC Прагне Дізнатися Думку Про Ідею Лістингу Спотових Криптовалют На Зареєстрованих Біржах

Коротко

  • Виконуюча обов’язки голови Комісії з торгівлі товарними ф’ючерсами (CFTC) Керолайн Пхем заявила, що CFTC має можливість регулювати спотову криптовалюту через наявні повноваження DCM, оминаючи нове законодавство.
  • Пропозиція передбачає збір громадських коментарів до 18 серпня і є частиною ширшої ініціативи агенції щодо цифрових активів.
  • Деякі експерти попереджають, що план може зіткнутися з правилами SEC і не розв’яже питання статусу криптовалюти як цінного паперу чи товару.

CFTC шукає громадську думку з метою дозволити federally regulated futures exchanges проводити торги спотовою криптовалютою.

Виконуюча обов’язки голови Керолайн Пхем оголосила про цю ініціативу в понеділок, назвавши її першим кроком у більшій зусиллі щодо забезпечення федеральних настанов стосовно цифрових активів.

Цей план дозволив би визначеним контрактним ринкам (DCM) розміщувати фізично врегульовані криптоконтракти, використовуючи наявні юридичні повноваження. Пхем зазначила, що існуючі правила відповідно до закону про товарні біржі є достатніми для продовження.



“Існує прозоре і просте рішення, яке CFTC може реалізувати вже зараз,” – сказала Пхем у заяві, закликавши зацікавлені сторони надсилати відгуки до 18 серпня.

Пхем виступає проти впровадження складного регулювання типу MiCA з ЄС.

Виконуюча обов’язки голови пропонує натомість використовувати існуючі механізми CFTC, зокрема його поточні повноваження над роздрібними валютними ринками та ф’ючерсними біржами, для регулювання спотових крипторинків протягом 12-18 місяців, підкреслюючи, що простота регулювання є ключем до збереження лідерства і інновацій на ринку США.

На даний момент закон про товарні біржі “вимагає, щоб роздрібна торгівля товарами з левереджем, маржею або фінансуванням здійснювалася на DCM,” – пояснила Пхем. “Разом ми зробимо Америку криптовалютною столицею світу.”

Визначений контрактний ринок, або DCM, – це біржа, зареєстрована в CFTC, яка розміщує ф’ючерси та опціони. Прикладами є CME Group та ICE Futures U.S. Ці платформи дотримуються суворих федеральних правил щодо цілісності ринку, моніторингу та захисту споживачів.

CFTC також шукає коментарі з приводу того, якими мають бути спотові криптоконтракти на DCM, включаючи можливість додаткових заходів безпеки та вирішення можливих конфліктів з законодавством про цінні папери.

Однак пропозиція викликала критику з боку юристів, які попереджають про структурні та юрисдикційні ризики.

Її успіх “залежить від змістовної координації між агентствами та сталість визначень ‘актив за активом’ перед розміщенням,” – зазначив Ендрю Россоу, юрист з державних справ та генеральний директор AR Media Consulting. “Це не універсальне рішення ‘один розмір підходить усім’.”

Россоу вказав на те, що існує невирішена проблема класифікації “цінного паперу-товару”, яка може призвести до регулювального парадоксу, з яким доведеться мати справу ініціативі.

“Ініціатива CFTC припускає, що вона може продовжити з переліком криптоактивів як товарів, але це безпосередньо конфліктує з позицією SEC, що багато з цих активів відповідають вимогам цінних паперів згідно з тестом Ховей,” – сказав він.

Проте SEC ще не “поступилася регуляторською територією”, зазначив Россоу. Спроба “втиснути криптоактиви, які часто демонструють гібридні характеристики”, у таку бінарну структуру “створює вроджену юридичну нестабільність,” – додав він.

Опасність, на думку Россоу, полягає в тому, що токен, який спочатку кваліфікується як товар, пізніше може набути рис, схожих на цінні папери, внаслідок змін управління, механізмів стекингу або оновлень протоколу.

“Стаційна природа початкової регуляторної класифікації не може врахувати цю динамічну реальність,” – підкреслив Россоу.

Цей розрив, за його словами, може піддати учасників ринку реальному юридичному ризику, “коли вони можуть зіштовхнутися з ретроактивним виконанням SEC за незареєстровані транзакції з цінними паперами, порушеннями правил створення ринку чи недотриманням реєстраційних вимог для брокерів,” навіть якщо вони вже дотримувалися правил CFTC “доброчесно.”