
Амбіюенс Хелскейр здобуває статус єдинорога завдяки раунду фінансування на 243 мільйони доларів
Компанія Ambience Healthcare, що спеціалізується на розробках у медичній сфері за допомогою штучного інтелекту, досягла оцінки у 1 мільярд доларів.
Вона оголосила у вівторок, що залучила 243 мільйони доларів у рамках нового інвестиційного раунду. Ambience планує використати ці кошти для розширення своєї платформи ШІ, яка сприяє оптимізації адміністративних процесів у сфері охорони здоров’я.
“Документація завжди була джерелом складнощів,” сказав генеральний директор Майкл Нг у прес-релізі. “Ambience перетворює це на джерело сили — змінюючи спосіб, яким клініцисти надають допомогу, адміністрація управляє процесами і як пацієнти сприймають систему.”
Згідно з інформацією з прес-релізу, технології Ambience допомагають клініцистам автоматизувати документацію за допомогою “амбієнтного прослуховування”, що допомагає зменшити “психоемоційне навантаження” та час, витрачений на документацію, даючи більше можливостей для фокусування на найкращій допомозі пацієнтам.
Хоча компанія не озвучила нової оцінки, цифра у 1 мільярд доларів була згадана в одному з повідомлень.
Цього місяця також була проведена розмова з Генеральним директором Autonomize AI Ганешем Падманабханом, де обговорювалася роль штучного інтелекту в охороні здоров’я.
“Ми живемо унікальний період в історії,” зазначив він. “Поки не з’явилися великі мовні моделі, було неможливо виділити інформацію з складної медичної документації та адаптувати її для різних робочих процесів. Тепер це можливо.”
Однак, як зауважила модераторка, проблеми з агентним ШІ стали новою темою обговорень, незважаючи на їх реальні результати в критичних сферах.
“Раніше говорили про генеративний ШІ, тепер — про агентний,” сказала вона. “Але це все ще нова технологія. Чому саме зараз її слід впроваджувати в охорону здоров’я, якщо багато в цій індустрії все ще намагаються впоратися з базовою автоматизацією?”
“Охорона здоров’я — це одна з тих галузей, де дуже багато знань,” відповів Падманабхан. “Дані часто створюються людьми для того, щоб інші люди їх споживали, що ускладнює автоматизацію.”
У центрі проблеми лежить медична індустрія, переповнена адміністративними навантаженнями. В Сполучених Штатах щорічно витрачається приблизно 1,5 трильйона доларів на адміністрацію охорони здоров’я, що призводить до затримок у наданні допомоги, вигорання лікарів та незадовільного досвіду пацієнтів.
Дослідження показують, що 67% керівників у системах оплати медичних послуг вважають, що їхні ручні платіжні платформи активно знижують ефективність. При цьому 74% з них зазначали, що ці платформи збільшують ризики накладення регуляторних штрафів і покарань.