Нові дані свідчать про зростання використання ШІ помічників у повсякденному житті споживачів
1 min read

Нові дані свідчать про зростання використання ШІ помічників у повсякденному житті споживачів

Споживачі все частіше звертаються до асистентів штучного інтелекту (ШІ) як у повсякденному житті, так і на роботі.

Згідно з даними компанії, що займається цифровою аналітикою Sensor Tower, раніше використання ШІ зазвичай знижувалося у вихідні дні, проте сьогодні це спостерігається не так вже й часто.

Дослідження показали, що кількість активних користувачів застосунку ChatGPT від OpenAI у неділю в першій половині 2024 року була на 5.8% нижчою порівняно з середнім показником за інші дні, в той час як у першій половині 2025 року це знизилось лише до 2.5%.

Аналогічна ситуація спостерігалася й з веб-версією ChatGPT: у неділю активних користувачів було на 19.2% менше в першій половині 2024 року, тоді як у першій половині 2025 року – на 8.0% менше.

У протилежність цьому, застосунки, орієнтовані на роботу, такі як Microsoft Teams та Slack від Salesforce, досі спостерігають значне зниження використання у вихідні, стверджує компанія.

«Це робить тенденції використання застосунку ChatGPT подібними до Google, на який споживачі покладаються як на основне джерело інформації як у роботі, так і у вільний час», – зазначив Джонатан Брискман, головний менеджер з ринкових досліджень Sensor Tower.

Sensor Tower також зафіксувала інші ознаки, що свідчать про зростаючу довіру споживачів до застосунків генеративного ШІ. Зокрема, ChatGPT став найшвидшим застосунком, який досяг 1 мільярда завантажень на платформах iOS та Google Play; дані показують, що користувачі все більше звертаються до ChatGPT не лише з питань роботи та освіти, але й для вирішення завдань у побуті та для розваг; кількість застосунків, що містять терміни «ШІ» або пов’язані з ними, зросла більш ніж на 200 у першій половині року.

«Це свідчить про те, що ChatGPT не лише привабив значно більшу аудиторію, але й споживачі дедалі більше звикають використовувати цей інструмент для різноманітних цілей», – наголосив Брискман.

Дослідження PYMNTS Intelligence виявило, що споживачі дедалі частіше користуються чат-ботами на базі ШІ для пошуку інформації в інтернеті.

Цю тенденцію використання чат-ботів на базі ШІ очолюють молоді споживачі: дві третини представників покоління Z та зілленіалів повідомляють, що вже використовують такі інструменти, як ChatGPT, для виконання завдань на роботі та у особистому житті. Лише 14% споживачів з цих поколінь стверджують, що взагалі не користуються такими технологіями.